سایز متن   /

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی تند با اشاره به این که برای عملیات های برون مرزی مبارزه با تروریسم در سوریه و عراق از کسی اجازه نخواهند گرفت، عنوان کرد: اگر حاکمیت قانونی عراق نتواند مشکل فعالیت های مسلحانه پ.ک.ک در شنگال و قندیل را حل کند آنجا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از روزنامه ینی شفق، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به درگیری های دیروز و امروز نیروهای امنیتی ترکیه با نظامیان پ.ک.ک در استان های دیاربکر و شمدینلی، عنوان کرده است: انتقام خون شهیدهایمان را گرفتیم. ۹ تن از ما را گرفتند ولی ۵۵ نفر از آنان را در عملیات های صورت گرفته کشتیم. جنگنده های F-16، توپخانه ها و هواپیماهای بدون سرنشینمان به عملیات ها ادامه می دهند. ضرباتی خواهند خورد که تا کنون ندیده اند. برای ما چیز مهمتری از بقای ملت و کشور وجود ندارد. برای انجام عملیات ها نیاز به اجازه گرفتن از کسی نداریم. مشکلات موجود در قندیل و شنگال را از حاکمیت قانونی آنجا حل نکند، ما آنجا را با خاک یکسان خواهیم کرد. نمی توانیم منتظر پرورش تروریست ها در خارج از مرزهای خود باشیم. هر گونه عملیات هوایی و زمینی علیه این تروریست ها برای ما حلال است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: ما تمام کمپ های تروری که در سوریه و عراق شناسایی کرده ایم را با خاک یکسان خواهیم کرد.این حرف آخرمان برای کسانی است که تصور می کنند با دم زدن از همکاری و توافق میانمان می توانند ما را دست به سر کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی