سایز متن   /

به گزارش کورد پاریز، رئیس جمهور ترکیه با تروریستی خواندن گروه ی.پ.گ فعال در سوریه، این تشکیلات را شاخه سوری پ.ک.ک خواند و گفت: آمریکا متوجه این امر نیست و به ارسال سلاح برای ی.پ.گ ادامه می دهد و در واقع از تروریست ها حمایت می کند.
رجب طیب اردوغان روز گذشته در در مصاحبه با شبکه پ.بی.اس آمریکاگفت : دولت دونالد ترامپ به بهانه مبارزه با داعش در رقه، به بازوهای نظامی گروه پ.ک.ک در شمال سوریه سلاح ارسال می کند در حالی که این سلاح ها به جای جنگ با داعش از طریق گروه ی.پ.گ به پ.ک.ک تحویل داده شده و علیه ترکیه بکارگیری می شود.
وی یا اشاره به ارسال سه هزار تریلی سلاح به پ.ک.ک شمال سوریه از سوی آمریکا گفت: ارسال این حجم از سلاح ها مشخص است که برای مبارزه با داعش نیست.
رئیس جمهوری ترکیه همچنین گفت: ما علیه کردها نیستیم چرا که کردها را دوستان خود می دانیم و در واقع ما با گروه های تروریستی مبارزه می کنیم و بر این اساس انتظار داریم که آمریکا در کنار ترکیه قرار گیرد.
وی با ادعای کشته شدن بیش از سه هزار عنصر داعشی توسط ترکیه افزود: آمریکا برای نابودی داعش در حال برقراری روابط با گروه های تروریستی دیگر است ولی منطق حکم می کند که با ترکیه که مبارزه واقعی با داعش دارد، همراه شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی