سایز متن   /

ائتلاف ملی مخالفان سوریه از دولت هایی که از شاخه پ.ک.ک در سوریه موسوم به PYD حمایت می کنند درخواست کرد حمایت خود را متوقف کنند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه خبری Rojavanews که تحولات مناطق کردنشین سوریه را دنبال می کند  ائتلاف ملی مخالفان سوریه شاخه پ.ک.ک در سوریه (PYD) را به ارتکاب جنایت علیه بشریت متهم نموده است. این ائتلاف طی بیانیه ای اعلام کرد: شاخه پ.ک.ک در سوریه با بکارگیری زور و اسلحه هزاران شهروند سوری از اقوام مختلف را آواره کرده و با اقدامات تروریستی راه را بر فعالیت های سیاسی بسته است. این ائتلاف در ادامه از دولت هایی که به شاخه های پ.ک.ک در سوریه کمک های مالی و تسلیحاتی می کنند خواست حمایت خود را متوقف نمایند.

در همین حال شورای میهنی کرذهای سوریه موسوم به ENKS که در ائتلاف مخالفان سوری عضویت دارد و رقیب جدی پ.ک.ک در مناطق کردنشین سوریه است از مقامات ائتلاف مخالفان سوری خواست به بهانه رفتارهای افراطی و خشن پ.ک.ک ، به سایر گروه های کرد در سوریه بی توجهی نکنند زیرا پ.ک.ک و شاخه های آن نمایندگان واقعی کردهای سوریه نیستند. .  شورای میهنی کرذهای سوریه از پ.ک.ک نیز خواست با رفتار خشن و مسلحانه خود،  بهانه به دست اعراب عضو ائتلاف مخالفان سوریه ندهد.

شورای میهنی کردهای سوریه از شاخه پ.ک.ک در سوریه خواست تا دست از سیاست سرکوب و شکنجه بردارد و راه را برای فعالیت و مشارکت همه طیف های کردی در فرایند سیاسی و اداره مناطق کردنشین باز کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی