سایز متن   /

یکی از مقامات حزب دمکرات کردستان سوریه (PDK-S) گفت: وضعیت سلامتی عبدالرحمان آپو عضو کمیته ی مرکزی حزب دمکرات کردستان سوریه که در یکی از زندان های پ.ک.ک زندانی شده، بسیار وخیم و نامناسب است.

به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزاری باسنیوز احمد حسن مسئول حزب دمکرات کردستان سوریه در منطقه عفرین در  این باره گفت: سیاستمدار کُرد عبدالرحمان آپو پیش از آنکه از سوی پ.ک.ک ربوده شود در حال سپری کردن مراحل درمانی بود اما اکنون در وضعیت بسیار نامناسبی در زندان پ.ک.ک است .

قبلا هم کانون حقوق بشر که مقر آن در آلمان است خواستار آزادی سریع عبدالرحمان آپو شده بود که چند روز قبل توسط افراد نقابدار پ.ک.ک در عفرین ربوده شد.

حزب دمکرات کردستان سوریه موسوم به PDK-S از احزاب و جریانات سیاسی عضو شبکه ای با عنوان شورای میهنی کردهای سوریه (ENKS) است.

شورای میهنی کردهای سوریه موسوم به ENKS که از حمایت مالی و نظامی مسعود بارزانی برخوردار است دربرگیرنده چندین حزب و سازمان سیاسی و مدنی کردهای سوریه است که سیاست و عملکرد پ.ک.ک در اداره مناطق کردنشین سوریه را قبول ندارند . بیش از ۳۰ نفر از چهره های سیاسی عضو ENKS در زندان های پ.ک.ک در سوریه هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی