سایز متن   /

خبرنگار محلی کوردپاریز از منطقه قلعه دیزه در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد بر اثر حمله جنگنده های ترکیه ۱۵ عضو پ.ک.ک و شاخه ضد ایرانی این گروه موسوم به پژاک کشته شدند.

به گزارش کورد پاریز این ۱۵ نفر همگی از کادرهای زن عضو پ.ک.ک و پژاک بودند و در داخل غاری در نزدیکی روستای توتمه از توابع قندیل در مجاورت شهر قلعه دیزه در استان سلیمانیه پنهان شده بودند که از سوی جنگنده های ارتش ترکیه هدف قرار گرفتند.

در بین ۱۵  فردی که کشته شده اند اتباع ترکیه، سوریه و دو تبعه ایران نیز حضور داشتند. بر اساس اخباری که خبرنگار محلی ما از قلعه دیزه ارسال کرده است این افراد از اعضای پ.ک.ک، پژاک و کودار بودند که پس از طی دوره آموزشی در یکی از مقرهای کوهستانی پ.ک.ک برای توزیع در بین شاخه های اقماری این گروه آماده شده بودند اما بر اثر حمله جنگنده های ترکیه همگی کشته شدند.

شاهدان عینی در گفتگو با خبرنگار کورد پاریز گزارش کرده اند که جنازه کشته شدگان به شدت آسیب دیده است بگونه ای که سایر نفرات پ.ک.ک و پژاک حاضر نشدند جنازه این افراد را به خاک بسپارند و بخش هایی از جنازه آنان طعمه حیوانات وحشی شده است.

گروه پ.ک.ک در لیست سیاه گروه های تروریستی بین المللی قرار دارد و به عنوان یک گروه شبه نظامی و جدایی طلب در مناطق کوهستانی اقلیم کردستان عراق مستقر است.

این گروه شبه نظامی مدیریت و هدایت سایر شاخه های اقماری را نیز از طریق یک جمع چند نفره مستقر در کوهستان قندیل، انجام می دهد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی