سایز متن   /

همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان در درگیری نیروهای هنگ مرزبانی ارومیه با اعضای گروه جدایی طلب و مسلح پژاک، دو نفر از نیروهای هنگ مرزی ارومیه به شهاردت رسیدند.

به گزارش کورد پاریز روز شنبه نیروهای هنگ مرزی ارومیه که در حال تردد در نوار مرزی منطقه ارومیه بودند با یک تیم مسلح از شبه نظامیان جدایی طلب پژاک و پ.ک.ک درگیر شدند و بر اساس آخرین اخبار دریافتی تاکنون تعداد دو نفر از نیروهای هنگ مرزی ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل شده اند .

هنوز هیچ خبری از میزان تلفات نیروهای متجاوز پ.ک.ک و پژاک که از مرزهای ترکیه وارد خاک کشورمان شده اند بدست خبرنگار کورد پاریز  نرسیده است. اخبار تکمیلی حاکی از آن است که تعداد نفرات متجاوزین جدایی طلب پ.ک.ک و پژاک بین ۴ تا ۵ نفر بوده است و دو نفر از آنان از کردهای ترکیه بوده اند.
این درگیری و حضور نفرات شبه نظامیان پ.ک.ک و پژاک در داخل مرزهای کشور مان در حالی صورت می گیرد که ترکیه بارها مدعی شده است که نیروهای پ.ک.ک و پژاک تحت کنترل ایران می باشند ولیکن اعضای شبه نظامیان پ.ک.ک و پژاک از مرزهای ترکیه وارد خاک کشورمان شده اند. شکری گولموش از اعضای سابق پ.ک.ک که اخیرا با کورد هه وال بصورت اختصاصی گفتگو کرده است می گوید “پ ک ک برای مردم کرد نمی جنگد. پ ک ک به ابزاری برای قدرتها تبدیل شده است. “

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی