سایز متن   /

رئیس جمهور ترکیه در بازگشت از اجلاس سران ناتو گفت: نگاه سازمان ناتو به شاخه نظامی پ.ک.ک در سوریه موسوم به ی.پ.گ مثبت نیست البنه دیدگاه آنها از نظر ما بی عیب و نقص هم نیست.

به گزارش کورد پاریز به نقل از روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در بازگشت از بروکسل و شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو ناتو طی گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که: « آیا مبارزه ناتو با داعش باعث ایجاد ارتباط میان آنها و عناصر ی.پ.گ خواهد شد؟» عنوان کرد: در خصوص مسئله ی.پ.گ و ناتو در استرانبورگ گفتگوهایی صورت دادبم. ناتو نگاهی مثبت به ی.پ.گ ندارد. نگاه ناتو به ی.پ.گ کاملا شفاف و بدون عیب و نقص نیست. در خصوص مسئله ی.پ.گ با کشورهای اتحادیه اروپا که عضو ناتو هم هستند مذاکره کرده ایم. نگاهمان به ی.پ.گ در این خصوص را به آنان نیز اعلام کرده ایم. رفتار ایالات متحده آمریکا مشخص است، عملیات رقه را به همراه ی.پ.گ انجام خواهد داد. ولی بار دیگر ما تاکید کرده ایم هرگونه حرکت اشتباهی علیه مرزهای کشورمان را در راستای حقوق مشروع دفاع از خود پاسخ خواهیم داد.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: ایفای نقش فعال ناتو در مبارزه با تروریسم جهانی در دستور کار قرار گرفته است. در خصوص تقسیم مسئولیت ها مذاکراتی کردیم و مواضع ترامپ در این خصوص آشکار است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی