سایز متن   /

کردهای سرافراز این مرزداران غیور و قهرمان باز هم حماسه آفرینی کردند. جای جای استان کردستان در مناطق شهری و روستایی امروز به محلی برای نمایش عمومی وفاداری، اقتدار و  وحدت شیعه و سنی تبدیل شد و همه اقشار وارد صحنه شدند تا بار دیگر به نظام اسلامی آری بگویند.

روز جمعه ۲۹ اردیبهشت همزمان با سایر نقاط ایران،  کردستان عزیز هم به صحنه ای از نمایش وحدت و همدلی تبدیل شد و شیعه و سنی با تمام توان در صحنه حضور پیدا کردند و جلوه ای دیگر از حماسه ای ماندگار را در تاریخ این استان به ثبت رساندند.

از همان ساعت های اولیه آغاز رای گیری شعبه های اخذ رای در استان کردستان مملو از جمعیت زیادی بود و صف های طولانی تشکیل شده بود و مردم زیادی مشتاق حضور در انتخابات بودند.

بر اساس گزارش های خبرنگاران مهم از سراسر استان کردستان به ویژه روستاها و حواشی شهرها که حدود یک ساعت قبل از آغاز رسمی رای گیری جمعیت زیادی در انتظار شروع به کار رسمی رای گیری بودند که این مهم در منطقه منفصل شهری نایسر در حاشیه شهر سنندج به عینه قابل مشاهده بود.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان کردستان بخش زیادی از صندوق های روستایی شب قبل از رای گیری به مناطق روستای اعزام شدند و مطابق برنامه اعلام شده امروز ساعت هشت صبح کار خود را آغاز کردند.

همچنین از روستاهای مرزی استان کردستان گزارش شده است که میزان مشارکت در شماری از روستاهای این استان بالاتر از ۹۰ درصد بوده است و مردم علیرغم اینکه مشغول کار کشاورزی هستند ولی حضور خوبی در صحنه داشته و با رای خود برای آینده کشور و محل زندگی خود تعیین تکلیف کردند.

حضور مردم با لباس های محلی در جای جای استان کردستان به ویژه در روستاهای این استان جلوه های زیبایی از حضور و حماسه را به نمایش گذاشت و نماد عینی وحدت و همدلی در استان کردستان بود.

بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۸۸۳ نفر واجد حضور در انتخابات بودند که میزان مشارکت نیز تا لحظات پایانی قابل توجه بوده است.

علیرضا آشناگر ضمن تقدیر از حضور مردم استان کردستان در انتخابات امروز، بیان کرد: خوشبختانه علیرغم تمامی توطئه های صورت گرفته از سوی دشمنان، مردم استان مشارکت خوبی در عرصه داشتند و انتخابات بدون هیچکونه حاشیه امنیتی در آرامش کامل برگزار شد.

وی با بیان اینکه به راستی باید از حضور باشکوه مردم در انتخابات تقدیر کرد، یادآور شد: بدون شک این احساس مسئولیت قابل تقدیر است و انتظار می رود که این مشارکت و همراهی زمینه را برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمامی حوزه ها را فراهم کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی