سایز متن   /

شاعر کرد و مترجم منظومه حیدربابا به کردی با بیان اینکه انتخابات وظیفه ملی و همگانی هر ایرانی است گفت: شور و حال انتخاباتی در بین مردم انتخابات پرشوری را نوید می دهد.

به گزارش کورد پاریز استاد رسول کریمی روز پنجشنبه گفت: مردم ایران در انتخابات آزاد و رقابتی فردا/جمعه/ رئیس جمهور خود را انتخاب می کنند تا کشتی انقلاب به خوبی به سرمنزل مقصد برسد و به مسیر خود ادامه دهد.
وی افزود: همه با احساس وظیفه باید نامزد شایسته ای را در انتخابات انتخاب کنیم چون که آینده و سرنوشت کشور به نتیجه این انتخابات بستگی دارد.
کریمی بیان کرد: جامعه فرهنگ و هنر همگام با سایر اقشار جامعه با احساس مسئولیت و علاقه مندی و شناخت در این انتخابات شرکت می کنند تا بار دیگر مشارکت اکثریت مردم ایران تیتر اول رسانه های جهان باشد.
وی اضافه کرد: همواره مردم در طول سالیان گذشته در انتخابات، حساسیت خود را نشان دادند و این بار نیز باشکوه تر از دوره های قبل در انتخابات شرکت می کنند.
استاد «رسول کریمی» متخلص به «سووتاو»، شاعر خوش ذوق و ادیب برجسته ی مهاباد، دبیر بازنشسته فیزیک و یکی از موسسان انجمن ادبی شهرستان مهاباد است. وی «حیدر بابا»را به زبان کُردی و منظومه «مم و زین» را به زبان فارسی ترجمه کرده است. در سال ۱۳۶۲به همراه «شریف حسین پناهی» و «مرحوم علی حسنیانی» انجمن ادبی مهاباد را پایه گذاری کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا / جمعه/ ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی