سایز متن   /

رئیس سابق شورای رهبری پ.ک.ک گفت: جمیل بائیک و سایر سران فعلی پ.ک.ک عبدالله اوجالان را تنها گذاشتند.
به گزارش کورد پاریز عثمان اوجالان رئیس سابق شورای رهبری پ.ک.ک و برادر عبدالله اوجالان رئیس زندانی پ.ک.ک به مناسب هجدهمین سالروز دستگیری برادرش در مصاحبه با شبکه کردستان ۲۴ گفت: رفتن برادرم (عبدالله اوجالان) به روسیه و اروپا اشتباه بود و او می بایست به کوهستان می آمد تا دستگیر نشود.
اوجالان درخصوص روزهای نخستین دستگیری برادرش که در عین حال رئیس پ.ک.ک هم بود گفت: روزی که عبدالله اوجالان دستگیر شد من و جمیل بایک و مراد کارایلان و مصطفی قره سو همه در یک چادر بودیم. لازم بود کاری می کردیم و از مردم می خواستیم که قیام کنند اما آنها قبول نکردند و گفتند ما انگیزه ای برای این کار را نداریم. خودم این کار را کردم و مردم هم پاسخ درخواست من را دادند.
عثمان اوجالان تاکید کرد: سران پ.ک.ک که هنوز هم برکرسی اقتدار تکیه زده اند تنها در هنگام حضور اوجالان وی را می خواستند و با دستگیری وی گفتند همه چیز تمام شد و دیگرپ یگیر قضیه نشدند ، تاریخ و دوستانی که در آن موقع حضور داشتند شاهد هستند که جمیل بایک کوچکترین اقدامی در این زمینه انجام نداد حتی حاضر نشد با زبان ترکی هم در رادیو و تلویزیون از مردم بخواهد که قیام کنند. آنها از صمیم قلب با عبدالله اوجالان همراه نبودند و پس از تضعیف اوجالان به او پشت کردند، این بود احترام پ.ک.ک به اوجالان. من که برادرش بودم بدون هیچ ملاحظه ایی بیرونم کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی