سایز متن   /

ارسال خودروهای زرهی آمریکایی برای نیروهای سوریه دمکراتیک تحت فرماندهی شاخه نظامی پ.ک.ک در سوریه با واکنش تند آنکارا مواجه شد.
سخنگوی حزب حاکم ترکیه (آکپارتی) هشدار داد که دولت ترکیه در برابر تجهیز ارتش دموکراتیک سوریه توسط آمریکا ساکت نمی ماند.
به گزارش کردپرس به نقل از تایم ترک، یاسین آکتای، سخنگوی حزب عدالت و توسعه در سخنانی بعد از جلسه شورای عالی امنیت ملی ترکیه با واکنش تند نسبت به ارسال تجهیزات جنگی آمریکا برای نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه عنوان کرده است: ارسال تجهیزات نظامی و سلاح های پیشرفته توسط آمریکا به نیروهایی ارتش دموکراتیک سوریه که بخش عمده آن را پ.ی.گ تشکیل می دهد را با حساسیت و نگرانی فراوانی دنبال می کنیم. ولی در صورت تداوم این روند تنها به دنبال کردن و نگاه کردن اکتفا نکرده هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.
لازم به ذکر است، چندی پیش تصاویری از یک خودروی زرهی نفر بر آمریکایی در شمال سوریه منتشر شده بود که وزارت دفاع آمریکا با تایید ارسال این خودروی زرهی عنوان کرده که این تصمیم دولت جدید آمریکا نبوده و در راستای سیاست های سابق آمریکا به حساب آمده و برای نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه در عملیات آزادسازی رقه ارسال شده است.
این در حالیست که جیهان شیخ احمد سخنگوی رسمی نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه در عملیات خشم فرات با تایید این خبر عنوان کرده بود که آمریکا علاوه بر خودروهای زرهی نفر بر، سلاح هایی را نیز برای این نیروها فرستاده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی