سایز متن   /

یک مسئول حزب دموکرات کردستان سوریه اعلام کرد پیشمرگه های لشکر روژ به زودی به مناطق کردنشین سوریه می روند .
به گزارش کورد پاریز به نقل از سایت خبری KDP.info نوری بریمو افزود: لشکر روژ برای دفاع از مردم و خاک مناطق کردنشین سوریه تاسیس شده و در آینده خیلی نزدیک در مناطق کردنشین سوریه مستقر خواهد شد.
شورای میهنی کردهای سوریه موسوم به (ENKS) به عنوان اصلی ترین رقیب پ.ک.ک در مناطق کردنشین سوریه تأسیس نیرویی با عنوان لشکر روژ را تدارک دیده است که این نیروی نظامی از حمایت مالی و تسلیحاتی مسعود بارزانی برخوردار است. اکنون هزاران نفر از جوانان کرد سوریه در قالب “لشکر روژ” دوره های آموزش نظامی را در اقلیم کردستان عراق به پایان رسانده و آماده اعزام به مناطق کردنشین سوریه هستند اما پ.ک.ک اعلام کرده هیچ نیروی نظامی و شبه نظامی دیگری غیر از شاخه نظامی پ.ک.ک موسوم به YPG را به رسمیت نمی شناسد و اجازه فعالیت به این نیروها داده نخواهد شد.
در همین حال سعید عمر عضو کمیته مرکزی حزب دمکرات کردستان سوریه (PDKS) گفت: بزودی هیاتی از شورای میهنی کردهای سوریه (ENKS) برای دیدار با مقامات دولت دونالد ترامپ به آمریکا سفر می کند و یکی از محورهای اصلی مذاکرات هیأت ENKS با مسئولان آمریکایی بررسی ساز و کار اعزام نیروهای لشکر روژ به مناطق کردنشین سوریه خواهد بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی