سایز متن   /

فرمانده نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق در شنگال گفت: در نتیجه تحقیقاتی که از سوی اداره محلی شنگال، اداره امنیتی شنگال و فرماندهی نیروهای پیشمرگه در شنگال صورت گرفته است مشخص شد اکثر موارد قتل و آدم ربایی در این منطقه از سوی عوامل پ.ک.ک صورت می گیرد.
به گزارش کورد پاریز قاسم ششو فرمانده نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق در شنگال: نقض حقوق کردهای ایزدی از سوی پ.ک.ک ادامه دارد و اینگونه اقدامات برای ما قابل قبول نیست و حتما موضعی جدی خواهیم داشت.
وی افزود: اعضای پ.ک.ک باید از شنگال خارج شوند و لازم است کردهای ایزدی در مقابل این همه بی احترامی به خون هموطنان و نیروهای پیشمرگه موضعگیری کنند.

ششو در ادامه تصریح کرد: در نتیجه تحقیقات نهادهای مربوط و ذی صلاح در شنگال مشخص شده که قاتل پیشمرگه ها؛ هموطنان؛ اعضا و طرفداران حزب دمکرات کردستان عراق در شنگال، افراد مسلح پ.ک.ک هستند. طی چند ماه گذشته تاکنون چندین مورد قتل به روش های مختلف و صدها نمونه آدم ربایی انجام شده و این به معنای ایجاد آشوب و اخلالگری در شنگال واطراف آن است.

این فرمانده نیروهای پیشمرگه افزود: قتل و آدم ربایی از سوی پ.ک.ک تهدید بزرگ و خطرناکی برای منطقه محسوب می شود. وی بیان کرد: صدها دختر و پسر ایزدی توسط این گروه ربوده شده اند که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست. شاید بتوانیم دختران و پسران ایزدی را با پول از دست داعش نجات دهیم اما از دست پ.ک.ک نمی شود. هر دختر و پسری که توسط پ.ک.ک ربوده شده باشد برای همیشه از خانواده اش دور خواهد بود و هیچ وقت به آغوش پدر و مادرش برنخواهد گشت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی