سایز متن   /

فرماندار شهر شنگال می گوید پ ک ک تعداد زیادی پسران و دختران کُرد ایزدی را ربوده است و اجازه نمی دهد خانواده های افراد ربوده شده با آنان دیدار کنند.
به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه خبری حزب دمکرات کردستان عراق محما خلیل فرماندار شنگال گفت: مردم به خاطر حضور پ ک ک در شنگال و خطر ربودن فرزندان آنها از سوی این گروه به شنگال باز نمی گردند.
محما خلیل افزود: کسانی که توسط پ ک ک ربوده شده اند زیر ۱۸ سال هستند. پ ک ک آنها را فریب داده و با خود برده است. تعداد زیادی از خانواده ها به ما مراجعه می کنند و از پ ک ک شکایت می کنند و می گویند بچه های آنها را از سوی پ.ک.ک ربوده شده اند . پ ک ک نمی گذارد پدر و مادران فرزندان خود را ببینند.
فرماندار شنگال همچنین گفت: هنگامیکه ما از خانواده های آواره ایزدی می پرسیم چرا به شنگال بر نمی گردند آنها در جواب ما می گویند : نگرانیم مبادا فرزندان ما از سوی پ.ک.ک ربوده شوند.
در همین حال سیدو چتو از مسئولان شورای استانداری موصل نیز اعلام کرد: آن دسته از خانواده هایی که پ ک ک فرزندان آنها را ربوده است می توانند نزد پلیس شکایت کنند و خواهان برگرداندن فرزندان خود شوند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی