سایز متن   /

به گزارش سرویس بین الملل کوردپاریز ،مسعود بارزانی در مصاحبه با روزنامه لوموند مدعی شد؛ پ.ی.د. مجری سیاست های پ ک ک در سوریه است.
مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق روز چهارشنبه گذشته، در مصاحبه با لوموند گفت که حزب اتحاد دموکراتیک مجری سیاست گروه تروریستی پ ک ک در سوریه است. وی در این مصاحبه پ ک ک و همچنین پ.ی.د. را به خاطر فعالیت های اخیرشان به باد انتقاد گرفت.
باررانی، در مورد ارزیابی از عملیات سپر فرات توسط ترکیه که به آزادی شهر جرابلس از دست تروریست های داعش منجر شد، گفت: پ.ی.د. مناطق کردنشین سوریه را به دست گرفته و سیاست های پ ک ک را اجرا می کند و ترکیه نیز با پ ک ک در جنگ است.
پ ک ک در لیست سازمان های تروریستی ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد و از ماه ژوئیه گذشته باز هم جنگ چند دهه ای خود را از سر گرفت و ۶۰۰ نیروی امنیتی، غیرنظامیان، زنان و کودکان را کشت و ۷ هزار عضو آن نیز کشته شدند.
بارزانی نگرانی خود از آینده کردهای سوریه را چنین بیان کرد: حزب اتحاد دموکراتیک به خاطر سیاست های خودمحورانه اش از حمایت دیگر عناصر (کردی) در سوریه بهره مند نیست، بدون این که به فکر آینده کردها در منطقه باشد. بارزانی خاطرنشان ساخت که؛ “پ.ی.د. نتوانست با مخالفان سوری همکاری کند”.
اظهارات مسعود بارزانی در حالی صورت می گیرد که پیش تر رسانه های وابسته به پ.ک.ک او را به دلیل آنچه پ.ک.ک، آن را خیانت به کردها از طریق همکاری با ترکیه عنوان نموده بود مورد حمله قرار داده بودند .

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی