سایز متن   /

پس‌ازاینکه‌ پ.ک.ک خبری را مبنی بر دستگیری تیم ۹ نفره‌ تروریستی در مناطق کوهستانی کوه‌ قندیل منتشر و اعلام کرد‌ که‌ این افراد که‌ سه‌ تن از آنان اعضا و کادرهای حزب دمکرات هستند، با همکاری این حزب و دستگاه اطلاعاتی ترکیه‌ اقدام به‌ جاسوسی علیه‌ پ.ک.ک و برخی دیگر از احزاب در اقلیم کردستان کرده‌اند؛ اسماعیل عبدالله‌ از کادرهای حزب دمکرات کردستان (پارتی) ضمن محکوم کردن اتهامات پ.ک.ک به‌ کادرهای این حزب در خصوص همکاری با ترکیه‌ برای جاسوسی علیه‌ پ.ک.ک، و تکذیب اتهامات، تأکید کرد افرادی که‌ به‌ جاسوسی متهم شده‌اند‌، پیشمرگ بوده‌ و در میدان‌های جنگ با داعش حضور دارند.

عبدالله‌ ضمن تکذیب این خبر و محکوم کردن انتشار آن، گفت افرادی که‌ نام آن‌ها از سوی پ.ک.ک به‌ عنوان جاسوس ترکیه و حزب دمکرات منتشر شده‌ است، پیشمرگ بوده‌ و دستگیر نیز نشده‌اند و در محور جنگی باشیک علیه‌ داعش در حال جنگ هستند.

در همین حال پولاد عمر که‌ نام وی در لیست پ.ک.ک به‌عنوان جاسوس دستگاه اطلاعاتی ترکیه‌ آمده‌ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده‌ که‌ به‌عنوان مشاور رسانه‌ای در کنسول گری ترکیه‌ در اربیل فعالیت کرده‌ و اقدامات جاسوسی انجام نداده‌ است.

پ.ک.ک اعلام کرده‌ که‌ افراد دستگیرشده‌ از طریق عکس‌برداری سعی در افشای محل انبارهای مهمات و محل استقرار رهبران پ.ک.ک را داشته‌ و در ازای اطلاعات خود، مبالغ زیادی را از میت دریافت کرده‌اند. حزب دمکرات با همکاری میت ترکیه‌، پایگاه آموزشی را برای تربیت و آموزش نیروهایی ویژه‌ ایجاد کرده‌ و در این پایگاه‌ها تک‌تیراندازهایی برای حمله‌ به‌ نیروهای پ.ک.ک و سران برخی احزاب اقلیم کردستان آموزش داده‌ می‌شوند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی