سایز متن   /

عیلرضا مرادی جانشین رئیس پلیس آگاهی استان کردستان شامگاه سه شنبه در یازدهمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان در سنندج کالاهای کشف شده را شامل پوشاک، البسه، گوشی تلفن همراه، سیگار، مشروبات الکلی، دلار، مواد محترقه، برنج، احشام، لوازم آرایشی و بهداشتی و عتیقه جات ذکر کرد.
کوردپاریز/ مرادی به انهدام ۴۰ محموله مشروبات الکلی در استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در زمینه کشف مشروبات الکلی استان کردستان رتبه اول کشور را دارد. مبدا بارگیری محموله های مشروبات الکلی استان آذربایجان غربی بوده و هیچ کدام از محموله ها دراستان کردستان بارگیری نشده است.
وی کشف ۱۲هزار و ۵۹۵ ثوب البسه، حدود ۱۴۰هزار کیلوگرم برنج، پنج هزار و ۳۸۰ راس احشام، بیش از یک میلیون عدد لوازم آرایشی و دو هزار و ۶۴۱ مورد عتیقه جات را از جمله کشفیات امسال ذکر کرد و گفت: میزان کشف عتیقه جات امسال به نسبت سال گشته افزایش چشمگیری داشته به طوریکه سال گذشته تنها ۷۲ مورد کشفیات عتیقه در استان داشتیم. کشف ۶۰۰ هزار دلار قاچاق معادل ۲۱ میلیارد ریال، دو میلیارد ریال گوشی تلفن همراه، شش میلیون مواد محترقه و ۱۹ میلیون نخ سیگار را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری بوده است. در این مدت چهار هزار و ۳۵۶ نفر دستگیر، ۴۸ باند متلاشی و ۳۴۶ قاچاقچی فعال نیز دستگیر شده و در مجموع ۷۴ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

م: ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی