سایز متن   /

وزارت خارجه سوریه در دو نامه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت، حملات توپخانه‌ای ترکیه به خاک سوریه را محکوم کرد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبرگزاری سانا سوریه، وزارت خارجه سوریه در دو نامه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت، حملات توپخانه‌ای ترکیه به خاک سوریه را محکوم کرد. در این نامه‌ها آمده است: این حملات ترکیه به خاک سوریه حمایت مستقیم این کشور از گروه‌های تروریستی و تلاش برای بالا بردن روحیه گروه‌های تروریستی شکست خورده در میدان نبرد است. سخنان «احمد داود أوغلو» نخست وزیر ترکیه که از دخالت آشکار این کشور در سوریه سخن گفته بود، اعتراف رسمی است که نشان دهنده تصمیم و اصرار این کشور بر نقض قطع‌نامه‌های شورای امنیت در رابطه با مبارزه با تروریسم است.

سوریه با اشاره به اینکه اقدام ترکیه در حملات توپخانه‌ای حمایت آشکار از تروریست‌هاست و منجر به کشته و زخمی شدن افراد غیر نظامی شده است، تاکید کرد که اقدام آنکارا در پاسخ به پیشروی‌های ارتش عربی سوریه در نبرد با تروریست‌ها در حلب بوده است.

گفتنی است ترکیه با استفاده از ۱۲ خودرو پیک آپ مسلح شده با دوشکا و به همراه ۱۰۰ نیروی نظامی برای کمک به تروریست‌ها وارد خاک سوریه شده‌اند و این اقدامات ترکیه در حالیست که خود این کشور به حمایت مستقیم و تسلیح گروههای تروریستی در سوریه متهم است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی