سایز متن   /

جزئیات مذاکره دولت ترکیه با اوجالان

Untitled-1-Recovered

براساس جزئیاتی که در یک کتاب منتشرشده در اروپا آمده است، پیش‌نویس لایحه صلح با کردها که دهم جولای ٢٠١۴ در پارلمان ترکیه تأیید شد، پیش از رأی‌گیری، به دست «عبدالله اوجالان»، رهبر محبوس گروه «پ‌ک‌ک»، رسیده بود.

تهدید ترکیه به تحریم مذاکرات ژنو

۳۴۳۴۱۶_Turkey-Erdogan

وزیر امور خارجه ترکیه گفت: اگر عناصر حزب کردهای سوریه در نشست ژنو شرکت کنند، آنکارا در این نشست حضور نخواهد یافت.

دمیرتاش در پارلمان اروپا: حکومت ترکیه عقل ندارد

 

دمیرتاش، در دوازدهمین کنفرانس سالانه (اتحادیه اروپا،کوردها و ترکیه)

معاون رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن می گوید، ترکیه الگوی اشتباهی را برای منطقه ترسیم می کند

 

جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه را به “تغییر در رفتار” نسبت به منتقدین کارزار نظامی مخرب ترکیه بر علیه کردهای شورشی و شهرهای جنوب شرقی ترکیه فرا خواند.

ترکیه با حضور «پ.ی.د» و «ی.پ.گ» در اجلاس مذاکرات سوریه مخالف است

۲۱۲۳

احمد داووداوغلو، نخست‌وزیر ترکیه اظهار داشت ما با حضور «پ.ی.د» و «ی.پ.گ» که به کردها ظلم می‌کنند، در مذاکرات ژنو در مورد سوریه مخالف هستیم.

۲۰۱۶ سالی سخت برای امنیت ترکیه خواهد بود

۲۱۲

محمدعلی دستمالی، کارشناس سیاسی منطقه در یادداشتی برای دیپلماسی ایرای نوشت: حمله تروریستی در استانبول، نشان‌دهنده این واقعیت است که ترکیه به شدت و به راحتی در معرض اقدامات تروریستی داعش قرار دارد.

سرمقاله قدس/ جنگ داخلی در ترکیه آغاز شده است؟

 

قدس آنلاین/ « جنگ داخلی در ترکیه آغاز شده است؟ » عنوان یادداشت روز در روزنامه قدس به قلم محمدحسین جعفریان است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

شرق: کردهای ترکیه و خودمدیریتی فرهنگی

 

یکی از میراث‌های مدرنیته کمالیستی، سیاست همانندسازی فرهنگی در نظام اجتماعی این کشور است. اصطلاح «چون ترک هستم، خوشبختم»، از آن‌دسته واژه‌هایی است که در بافت اجتماعی ترکیه نوین از آن به‌عنوان مصداقی در جهت همانندسازی عناصر فرهنگی و هویتی استفاده می‌شود؛

آیا PYD یک سازمان تروریستی است؟/ اویا بایدار

pydturk

سرویس ترکیه- PYD یک سازمان تروریستی نیست؛ نە داعش نە النصرە و نە PKK سازمان تروریستی نیستند.

احتمال رویارویی نظامی پ.ک.ک و ارتش ترکیه در خاک عراق

 

سرویس جهان- فرمانده ارشد پ.ک.ک در شنگال می گوید ترکیه برای مقابله با پ.ک.ک و نه داعش در شمال موصل مستقر شده است. نگران نبرد قریب الوقوع میان پ.ک.ک و ترکیه در خاک عراق هستیم. با این حال برای این رویارویی آماده هستیم.

اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری کردستان

 

ماموستا عبدالرحمان خدائی، ماموستا اقبال بهمنی، ماموستا انور آدمی و ماموستا فایق رستمی به عنوان کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شدند.

نظر کالین سخنگوی اردوغان درمورد پ.ک.ک

 

ابراهیم کالین سخنگوی اردوغان رئیس جمهور ترکیه و مشاور عالی وی می نویسد: مطبوعات غربی و بی. بی. سی، حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) را طرفدار صلح و مظلومی که مورد حمله ترکیه قرار گرفته وانمود می کنند.

نخست وزیر ترکیه در مصاحبه با شبکه خبری “سی ان ان اینترنشنال”:

 

داعش و پ.ک.ک از نظر ایدئولوژیکی مخالف دموکراسی می‌باشند/ ترکیه از حصول توافق هسته ای ایران بسیار خرسند است

اردوغان انتقاد استادان را «تروریسم آکادمیک» خواند

Turkish President Recep Tayyip Erdogan speaks during a rally in Golbasi district of Ankara on June 5, 2015. AFP PHOTO / ADEM ALTAN (Photo credit should read ADEM ALTAN/AFP/Getty Images)

انتقادات خود را از برخی اساتید دانشگاه که خواستار پایان درگیری‌ها در جنوب شرقی ترکیه هستند، ادامه داده و در آخرین اظهاراتش آنان را متهم به «تروریسم آکادمیک» کرد.

درخواست استاندار کرکوک از بغداد برای هماهنگی با نیروهای پیشمرگ به‌منظور آزادسازی حویجه

۲۱۲

سرویس عراق و اقلیم کردستان – استاندار کرکوک از دولت فدرال عراق خواستار هماهنگی بین نیروهای عراقی و پیشمرگ اقلیم کردستان برای تسریع در آزادسازی منطقه حویجه از قبضه گروه تروریستی داعش شد.

مقامات کُرد سوریه به کنفرانس ژنو دعوت نشده اند

۲۱۲

سرویس جهان- صالح مسلم می گوید هنوز مقامات کُرد سوریه از طرف سازمان ملل برای شرکت در کنفرانس صلح سوریه در ژنو دعوت نامه دریافت نکرده اند.

اقلیم کردستان حق چاپ اسکناس ویژه خود را ندارد

۲۱۲

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک حقوقدان عراقی، گفت: دولت اقلیم کردستان بر اساس ماده ۱۱۰ قانون اساسی عراق، صلاحیت و حق چاپ اسکناس خاص خود را ندارد.

داود اوغلو به عربستان سفر می کند

۲۱۲

سرویس ترکیه- داود اوغلو برای بحث دربارۀ روابط دو جانبه با عربستان و بررسی مسائل منطقه به این کشور سفر خواهد کرد.

احتمال رویارویی نظامی پ.ک.ک و ارتش ترکیه در خاک عراق

۲۱۲

سرویس جهان- فرمانده ارشد پ.ک.ک در شنگال می گوید ترکیه برای مقابله با پ.ک.ک و نه داعش در شمال موصل مستقر شده است. نگران نبرد قریب الوقوع میان پ.ک.ک و ترکیه در خاک عراق هستیم. با این حال برای این رویارویی آماده هستیم.

کرد ها در مذاکرات سوریه جایی ندارند

۲۱۲

سرویس ترکیه- حضور نیروهایی همچون YPG در مذاکرات به عنوان بخشی از اپوزیسیون سوریه خطرناک است و به شکست مذاکرات منتهی می شود.

فرآورده های پلاسما از کردستان به آلمان و سوئیس ارسال می شود

 

محمد سعید کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فرآورده های زرد رنگ پلاسمایی، طلای عیار بالای تشکیلات انتقال خون هستند که کاربردهای مستقیم و غیر مستقیم بسیاری در دانش پزشکی دارند افزود: هر اهدا کننده داوطلب که به پایگاه انتقال خون کردستان مراجعه می کند

هیچگونه جرم انتخاباتی تاکنون در کردستان گزارش نشده است

 

سنندج- ایرنا- رئیس ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی کردستان گفت: تاکنون هیچگونه گزارشی به عنوان جرایم انتخاباتی توسط ضابطین و سایر ارگان های مربوط در استان منعکس نشده و این مهم نشان می دهد که بهار خوبی برای برگزاری انتخابات در راه است.

داوداوغلو به عربستان می‌رود

 

به گزارش ایران خبر، «احمد داوداوغلو» نخست‌وزیر ترکیه اوایل هفته آینده در قال یک سفر ۳ روزه، برای مذاکره با مقامات عربستان و نمایندگان سازمان همکاری‌های اسلامی به عربستان می‌رود.

پوتین: ترکیه با سرنگون کردن هواپیمای روسی مرتکب اشتباه بزرگ شد

 

مسکو- ایرنا- «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه خاطرنشان کرد: ترکیه با سرنگون کردن هواپیمای نظامی سوخو-۲۴ روسیه و تیرباران خلبان آن مرتکب اشتباه بزرگ شد.

اردوغان انتقاد اساتید دانشگاه از خود را “تروریسم آکادمیک” نامید
جهان > اروپا – همشهری‌آنلاین:
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه انتقادهای خود را از برخی اساتید دانشگاه که خواستار پایان درگیری‌ها در جنوب شرقی ترکیه هستند، باز هم ادامه داده و در آخرین اظهاراتش آنها را متهم به “تروریسم آکادمیک” کرد.

ترکیه بزرگترین بازنده مذاکرات صلح سوریه خواهد بود

 

اسلام تایمز: یک روزنامه انگلیسی نوشت: در حالی که نگرانی‌هایی وجود دارد که مذاکرات ژنو بر سر سوریه آنطور که مورد انتظار است، سازنده نباشد، آنکارا بازنده بزرگ این مذاکرات خواهد بود.

دختری که یک ارتش به دنبال اوست!+عکس

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، رسانه های ترکیه تصویر زنی را در ابعاد گسترده منتشر کردند که گفته می‌شود ارتش و پلیس این کشور دنبال او هستند.

عضوء سابق پژاک: پ ک ک و پژاک در مرز از قاچاقچیان باج گیری می کند

۲۱۲

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : جاسم دود کانلو از عناصر جدا شده پژاک ، ماهیت پشت پرده پژاک را چنین افشاء می نماید.” پژاک گروهی ضد کُرد با قوانین فرقه ای اداره می شود. عناصر پژاک بمنظور تامین منابع مالی فرقه از هر راهی که می تواند درآمد زایی می کنند ، حال این درآمدزایی از طریق دزدی ،اخاذی ،باجگیری و یا ترانزیت مواد مخدر باشد، فرقی ندارد.”

یکی از فرماندهان PKK: کرد هایی که به AKP رأی دادند مجازات می شوند

 

کردهایی که به AKP رأی دادند باید برای انتخاب خود جوابگو باشند، خیانت آنها از یاد نمی رود و روزی مجازات خواهند شد.

مصطفی کاراسو: اظهارات قلیچدار اوغلو درباره اردوغان عین واقعیت است

 

اعتقاد به دیکتاتور بودن تبعات سیاسی مهمی در پی دارد، از جمله اینکه با دیکتاتور توافقی صورت نمی گیرد.

ه د پ حرکت سیاسی کردهای ترکیه نیست/ پ.ک.ک یک حرکت اشتباه است

 

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری CNNturk، کمال بورکای، رئیس سابق حزب حق و آزادی (HAK-PAR) و از سیاستمداران مهم کرد ترکیه در اظهاراتی عنوان کرده است: برخی ها حزب دموکراتیک خلق ها ( را «حرکت سیاسی کردهای ترکیه» می نامند. این نامگذاری به نفع این حزب تمام می شود.

“پ ک ک” عامل مهاجرت کُردها به کشورهای اروپایی

amirbarati20100808132845640

بیش از ۲۰۰ هزار نفر در مناطق تحت کنترل پ.ی.د (حزب اتحاد دمکراتیک – شاخه سوری پ.ک.ک) در شمال سوریه، خانه و کاشانه اشان را رها کرده و به کشورهای اروپایی مهاجرت کرده اند.

تغییر نقشه نبردها در سوریه در آستانه نشست «ژنو۳»

 

درحالی که سازمان ملل خود را برای برگزاری سومین دور مذاکرات ژنو جهت حل و فصل مسالمت آمیز بحران در سوریه آماده می‌کند، ارتش سوریه با آزادسازی هرچه بیشتر مناطق تحت کنترل گروههای مسلح نقشه میدانی را به‌سود خود تغییر می‌دهد.

زمین‌گیر شدن تروریست‌های داعش در فلوجه و کرکوک

 

فرمانده عملیات آزادسازی استان الانبار از کشته شدن ۴۰ تروریست داعشی در عملیاتی نظامی در شمال غرب فلوجه خبر داد.

فراخوان مسعود بارزانی برای برگزاری همه پرسی

 

به گزارش « نسیم آنلاین »، شبکه کردی “رووداو” به نقل از این مسئول اعلام کرد: مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان در نشستی به تمامی گروه های حاضر در نشست گفته که باید برای تعیین سرنوشت این اقلیم پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ هشتم نوامبر، همه پرسی برگزار شود.

ابوبکر البغدادی در عراق است

 

دبیرکل سازمان بدر عراق ضمن بیان اینکه عربستان و برخی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس حمایت مالی و تسلیحاتی از داعش می کنند، تاکید کرد که عربستان منشأ تندروی و تروریسم است.

آمریکا پیشرفته ترین پهپادهای خود را در کره جنوبی مستقر می کند

 

به گزارش گروه بین المللخبرگزاری فارس ، یک روزنامه کره ای روز چهارشنبه (امروز) به نقل از منابعی آمریکایی خبر داد، آمریکا قصد دارد جدیدترین پهپادهای خود را در کره جنوبی مستقر کند.

زنان انتحاری داعش در برابر ارتش عراق

۲۰۱۶۲۸

به گزارش ادیان نیوز، یک منبع محلی عراقی که خواست نامش فاش نشود، گفت: داعش، زنان غیرعرب و عرب را از مناطق تحت نفوذش در شمال و غرب عراق برای اجرای عملیات انتحاری به استان “الانبار” انتقال داده است.

اعلام آمادگی مسعود بارزانی برای کناره‌گیری از قدرت و خروج از اقلیم کردستان

۱۹۵۹۵۷۹۹۶۳۸۹۰۴۳۶۲۹۸۱

به‌ گزارش کردپرس، مسعود بارزانی روز سه‌شنبه (۶بهمن/۲۶ ژانویه)‌ درنشستی همه‌ جانبه‌ با احزاب سیاسی رسمی اقلیم کردستان عراق که‌ در مورد وضعیت کنونی عراق و اقلیم کردستان و مسائل مهم اقلیم برگزار شد، آمادگی خود را برای انتقال مسالمت آمیز قدرت در اقلیم اعلام کرد.

قرارهای پرقرارداد روحانی در ایتالیا

 

به گزارش فرهنگ نیوز، رئیس جمهور حسن روحانی روز دوشنبه در حالی به ایتالیا سفر کرد که به دنبال بهبود فضای اقتصادی و سیاسی در پی لغو تحریم های بین المللی علیه برنامه هسته ای ایران است.

عربستان درمقابل ارتش یمن کم آورد

 

بوشهرنیوز: ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور مجددا تلاش عربستان برای بازپسگیری شهرک الربوعه واقع در منطقه عسیر در جنوب عربستان ناکام گذاشتند.

اخلالگری عربستان در مذاکرات صلح یمن و سوریه

 

عربستان همچنان بر خلاف مسیر رودخانه شنا می کند و با خرید وقت کماکان به تسلیح و تجهز گروههای برانداز در یمن و سوریه می پردازد

جنبش انصار الله: آمریکا خواهان ادامه جنگ علیه یمن است

 

جنبش انصار الله یمن بر موضع خود در مخالفت با از سرگیری مذاکرات سیاسی قبل از متوقف شدن تجاوزگری علیه این کشور تاکید و اعلام کرد: این تداوم تجاوزی و محاصره فراگیر یمن است که مانع از حل و فصل بحران یمن و برگزاری گفت وگو بین طرف های یمنی است.

حمله موشکی به مواضع نظامی در خاک عربستان

 

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامی ارتش سعودی در داخل خاک عربستان را با موشک و گلوله توپ هدف قرار داده و تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در ولایت تعز را در هم شکستند.

هدف آمریکا به زانودرآوردن ملت ها است

 

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه المسیره، “محمد علی الحوثی” رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در مراسم افتتاح پویش مردمی مقابله با تجاوز آمریکا به یمن که در میدان التحریر صنعا برگزار شد، گفت: آمریکا به روش و سیاست همیشگی اش در کشتار مردم برای بالابردن کفه اقدامات نظامی اش تکیه دارد تا ملت ها و کشورها را به زانو درآورد.

تداوم حذف صفحات و مطالب ضد صهیونیستی توسط فیس بوک

 

به گزارش گرداب ، فیس بوک بسیاری از صفحات حامی فلسطین را به بهانه خشونت آمیز بودن حذف کرد.
سایت خبری «مفکره الاسلام» عربستان در این باره نوشت، فیس بوک در پی فشار رژیم صهیونیستی بسیاری از فیلم ها، تصاویر و کاریکاتورهای منتقد جنایات اسرائیل را حذف کرده است.

شورای امنیت از حل بحران فلسطین ناتوان است

 

به گزارش خبرنگار سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما از نیوریورک جمهوری اسلامی ایران در مقام ریاست جنبش غیرمتعهدها در نشست شورای امنیت سازمان ملل بر حمایت اعضای این جنبش از مردم فلسطین در مقابل اشغالگری صهیونیست ها تاکید کرد.

وزیر جنگ اسرائیل: قادر به کنترل عملیات‌های مقاومتی نیستیم/ ترکیه به داعش کمک می‌کند

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم قادر به جلوگیری از عملیات های مقاومتی فلسطینیان نیست و راهی جز صبر کردن پیش رو ندارد.

دنیای اسلام موظف است فلسطین را تجهیز کند

 

به گزارش فاطر ۲۴ , به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، رهبرانقلاب درخطبه‌های نماز عید فطر، مسئله غزه را قضیه اول جهان اسلام و دنیای انسانیت دانستند و فرمودند: سگ هاری و گرگ درنده‌ای به انسان‌های مظلوم حمله کرده است و بشریت باید به این موضوع واکنش نشان دهد.

                                  :::… اخبار داخلی …:::

امیرعبداللهیان وارد مسکو شد

 

معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه بامداد امروز (چهارشنبه) برای تبادل نظر درباره مسایل سوریه و یمن وارد مسکو پایتخت روسیه شد.

بسیج می تواند توطئه های دشمنان علیه نظام را خنثی کند

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج می تواند در تغییر فضای ایجاد شده از سوی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اثرگذار باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در سومین مجمع عالی بسیج استان کرمانشاه که امروز(۷ بهمن) در مجتمع بعثت برگزار شد، وظیفه بسیج را در شرایط کنونی خطیر دانست.

فدراسیون در مقابل اسناد سعودی ها چه تدبیری دارد؟

 

به گزارش فرهنگ نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آنکه در آخرین جلسه خود برای بررسی اختلاف ایران و عربستان در برگزاری بازی های نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به تاخیر انداختن بازی ها کرد و فرصتی را تا تاریخ ۲۵ اسفند داد تا مشکلات ایران و عربستان تا آن زمان حل شود در غیر این صورت خود AFC دست به کار می شود و کشور بی طرف را برای برگزاری بازی ها مشخص می کند.

ایران می تواند آلمان آسیا باشد

 

مشاور وزارت خارجه آمریکا با اشاره به آغاز اجرای برجام، ایران را دارای قابلیتهای بالقوه ای دانست که استفاده از این قابلیت ها می تواند ایران را تبدیل به کشوری همچون آلمان کند.

حمله پوشاکی ترکیه به ایران!

 

بازار ٨٠ میلیونی ایران فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری است و کشورهای اروپایی و آسیایی مختلف، در کنار همسایگان ایران سعی دارند بیشترین سود را از ورود دوباره ایران به اقتصاد جهانی ببرند.

دستور کار معاون ظریف در روسیه

 

«حسین امیر عبداللهیان» معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه ایران برای انجام دیدار کاری و رایزنی با مقام های روس در باره مسایل مهم منطقه به ویژه مساله سوریه وارد مسکو شد.

تحلیل رفتارها و مواضع آل سعود در قبال ایران

 

پرونده تنش علیه ایران در دست مقامات ارشد آمریکا است آنان از یک طرف عوامل خود را آشکارا علیه ایران تحریک می کنند و پس از آتش افروزی این رژیم ها هم با صراحت اعلام می کنند که در کنار آنان هستند و از طرف دیگر در تماس با مقامات ایرانی از افزایش تنش در منطقه ابراز نگرانی کرده و مقامات ایران را به خویشتنداری فرا می خوانند.

رقابت بین ایران و عربستان سعودی همچنان ادامه دارد

 

به گزارش تابناک تبریز،نویسنده این مقاله تأکید می کند که رویارویی تقریباً چهل ساله راهبردی بین ریاض و تهران وارد مرحله جدید می شود. واکنش عصبی عربستان سعودی به تقویت ایران و خروج آن از انزوای بین المللی بعد از رفع تحریم ها بدان معناست که کسی در آینده نزدیک موفق نمی شود دو رهبر جهان اسلام را با هم آشتی دهد و اینکه رویارویی آنها نه تنها در خاور میانه بلکه خارج از آن هم پژواک نیرومندی خواهد داشت.

غولهای صنعتی کره ای به ایران می آیند

 

به گزارش ایسنا، پایگاه خبری هرالد کورین به نقل از یک مقام بلندپایه وزارت تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی نوشت: پوسکو یکی از شرکتهای کره ای است که آماده امضای توافقنامه با همتایان ایرانی خود در نشست کمیته بازرگانی ایران-کره در ماه آینده هستند.

صادرات نفت ایران به اروپا در انتظار پوشش بیمه‌ای

 

خبرگزاری میزان- در حالی که ایران قصد دارد ۲۰۰ هزار بشکه در روز نفت به اروپا صادر کند تلاش های ایران برای آغاز صادرات نفت به اروپا با مانع مواجه شده، زیرا مالکان تانکرهای خارجی هنوز برای برخورداری از پوشش بیمه ای محموله های ایرانی با مشکل مواجه اند.

بهره برداری از ۶۹۰ واحد مسکن مهر در سقز

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سقز گفت: ۶۹۰ واحد مسکن مهر که کار احداث آنها به اتمام رسیده است در دهه فجر در شهرستان سقز به بهره برداری می رسند.

سوئیس مقصد جدید پلاسمای ایرانی/۱۱ میلیون دلار ارزش پلاسما

 

شفاآنلاین:جامعه>سلامت>مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از کشور سوئیس به عنوان مقصد جدید پلاسمای ایرانی، برای تبدیل به داروهای مشتق از پلاسما خبر داد.

کشف بیش از ۳۱ تن برنج قاچاق در کوهدشت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سرهنگ یارالله عبدی در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیر زیادی برنج قاچاق را در یک انبار دپو کرده است، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ کوهدشت با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

رئیس جمهور در جمع ایرانیان مقیم ایتالیا: امکان حل مسائل منطقه بدون حضور ایران وجود ندارد

 

رییس جمهوری با اشاره به ویژگی های برجسته ملت بزرگ ایران گفت: همه ما به ایرانی بودن، وحدت، انسجام و اسلام و به اینکه با سرافرازی بخش مهمی از مشکلات را به خوبی پشت سر گذاشته و در برابر قدرتهای بزرگ و بدخواهان سر خم نکرده ایم، افتخار می کنیم.

بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی دو شهر استان کردستان را تعطیل کرد

 

به گزارش پانا کردستان،به علت بارش برف، لغزندگی معابر و برودت هوا، امروز چهارشنبه ۷ بهمن کلیه مدارس پیش دبستان و ابتدایی شهرستان های بانه و مریوان در نوبت صبح و در سطح شهر و روستا تعطیل شد.

وجود ۴۹۶ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قروه

 

به گزارش کُردتودی، شعبان سپهر شامگاه سه‌شنبه در شورای برنامه‌ریزی‌ استان کردستان در سنندج،با اشاره به آمار ۲ هزار و ۸۶۰ عددی چاه‌های غیرمجاز در استان اظهار داشت: بر اساس آمار ارائه شده ۴۹۶ حلقه از این تعداد چاه غیرمجاز مربوط به شهرستان قروه است.

استاندار کردستان دستور تشکیل کارگروه نجات دریاچه زریوار را صادر کرد

 

به گزارش زریان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با اشاره به عملکرد این اداره کل در روند نجات بخشی زریوار گفت: کارهای مطالعاتی و پژوهشی زیادی روی وضعیت فعلی زریوار،

سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی کردستان معرفی شد

 

دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان, کرددانش, دانشجو, سرپرست جدید, تودیع معارفه, تیمور جوادی, استادیار دانشگاه کردستان, گروه باغبانی
طی مراسمی دکتر رحمت الله میرزایی از ریاست دانشگاه علمی کاربردی کردستان تودیع و دکتر تیمور جوادی از اساتید گروه باغبانی دانشگاه کردستان به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

افزایش حجم آب سد قشلاق سنندج به بیش از میزان مورد نیاز

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، «اقبال شانظری»، شامگاه سه شنبه(۶ بهمن ماه) در جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان، اظهار کرد: استان کردستان در سال زراعی ۹۴-۹۵ از نظر بارندگی در وضعیت بسیار خوبی بوده است.

برگزاری بیست وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان کرمانشاه

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۶۱ نفر از روستاییان و عشایر استان برگزار گردید.

وجوه دریافتی از مردم کرمانشاه در لایحه بودجه ۹۵ افزایش نمی یابد

 

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه تقدیم لایحه بودجه ۸۶۰ میلیارد تومانی سال ۹۵ شهرداری کرمانشاه به شورا را به موقع عنوان کرد و گفت: وجوه دریافتی از مردم و توافقات تا حد امکان افزایش پیدا نمی کند.

پیوستن ۸۴ دانش آموز همدانی به کمپین یاری رساندن به پرندگان در زمستان

 

با آغاز فصل سرما و نشستن برف سنگین زمستانی در همدان، پرندگان این روزها کمتر می توانند در حاشیه شهر دانه و غذا بیابند، بنابراین می بینیم انواع پرندگان وحشی که در تابستان نمی توان آن ها را در شهرها دید برای یافتن غذا به فضاهای باز شهر می آیند.

افتتاح ۷ پروژه منابع طبیعی در استان کرمانشاه طی دهه فجر امسال

 

مرصادنیوز: مدیر کل منابع طبیعی استان از افتتاح ۷ پروژه منابع طبیعی در استان کرمانشاه طی دهه فجر امسال خبر داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی