سایز متن   /

همزمان با حملات پی در پی پلیس به آنچه مواضع اعضای حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) خوانده شده صدای تیراندازی شدید و گلوله‌باران پراکنده در خیابان‌های شهر شنیده می‌شد.

ارتش ترکیه در اطلاعیه‌ای از کشته شدن دست‌کم ۱۴ عضو پ‌ک‌ک در جنوب شرق کشور خبر داد. بنا بر این اطلاعیه، ۱۲ تن از آنان طی یک عملیات ضد تروریستی در جیزره کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری رسمی آناتولی با استناد به این اطلاعیه یک سرباز ترک و دو تروریست پ‌ک‌ک نیز در عملیاتی در روستای اولک در استان بتلیس در جنوب شرق ترکیه کشته شدند.

درگیری‌های شدیدی نیز در منطقه سلوپی در شرناخ روی داد، که به گفته مقامات ترکیه اعضای مسلح پ‌ک‌ک در آنجا به روی غیرنظامیانی که درصدد فرار از شهر بودند آتش گشودند.

پ.ک.ک از اواخر بهار امسال باردیگر عملیات هایش را در داخل خاک ترکیه شروع کرد با این تفاوت که اینبار جنگ به مرکز شهرها کشانده شده و خیابان و کوچه های برخی از این شهرها از جمله سلوپی، جیزره، سور، شرناخ و … چهره جنگ و ویرانی به خود گرفته و به هرکجا که بنگری، اثری از گلوله خواهید دید. این ارمغان دو افراطی گری است که قربانی آن فقط مردم بی دفاع و غیرنظامی هستند که تاکنون بخش زیادی از آنها خانه و کاشانه اشان را ترک کرده اند و …..

م: خبرگزاری آناتولی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی