سایز متن   /

جنازه خواهر زاده اوجالان که ساکن کشور اتریش بود پس از ماهها بی خبری از وضعیتش در انباری در وین کشف شد.
به گزارش کوردپاریز,به نقل از CNNturk، “حسین ییلدیز” خواهر زاده اوجالان رهبر پ ک ک که در زندان می باشد ۶ ماه پیش به صورت مشکوک ناپدید شده بود و حال در عملیاتی که نیروهای پلیس وین صورت داده اند جنازه اش در یک انبار کشف شده است.
پسر “آینی ییلدیریم” یکی از خواهرهای اوجالان که در وین پایتخت اتریش اقامت داشت ۶ ماه پیش به صورت مشکوک ناپدید می شود. بعد از آن که مدتی خانواده اش از وی خبری دریافت نمی کنند موضوع را با پلیس وین در میان گذاشته و پلیس وین عملیاتی برای پیدا کردن وی آغاز می کند. چند روز پیش در محله ای که خانواده حسین ییلماز اقامت دارند گزارشی مبنی بر وجود یک جنازه در انباری متروکه توسط شهروندان وینی به مرکز پلیس اتریش مخابره می شود که در بررسی های صورت گرفته و انجام آزمایش های DNA مشخص می شود که جنازه کشف شده متعلق به حسین ییلماز خواهر زاده اوجالان است.
پلیس وین علت مرگ خودکشی است ولی پلیس وین تحقیقات ویژه ای در خصوص مرگ مشکوک حسین ییلماز آغاز کرده است. بعد از انجام آزمایش های صورت گرفته و پزشکی قانونی جنازه وی به ترکیه فرستاده شده و در محل تولد وی شهر خلفتی از استان شانلی اورفای ترکیه، به خاک سپرده شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی