سایز متن   /

حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ.ک.ک، یکی از اعضای خود را به دلیل اینکه از دین خود دست نکشیده و تحت اوامر این گروه قرار نگرفته، کشته است.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبرگزاری خبر۷ ترکی، این نوجوان که از در منطقه سیلوان از توابع استان دیاربکر ترکیه بوده و اسم وی (سرتیپ پولات) بوده و عضو این گروه بوده، اخیرا توسط خود گروه به قتل رسیده است.

نظام پولات پدر سرتیپ پولاد در گفتگو با رسانه ها مدعی شده که پسرش بخاطر اینکه از اصول دینی و اعتقادی خود دست نکشیده و اصرار داشته، توسط اعضای این گروه و به دستور سران آن، به قتل رسیده است.

پدر پولات که برای تنظیم شکایت علیه اقدامات خشونت آمیز این گروه به دیوان عالی در شهر سیلوان مراجعه کرده بود، گفته: پسرش نماز و قرآن می خواند و همیشه هم نماز شب می خواند و حالا بخاطر اعتقاداتش توسط این گروه به قتل رسیده است.

حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به پ.ک.ک، از احزاب و گروههای مارکسیست – لنینیستی در منطقه است که به هیچ کدام از ادیان و مذاهب اعتقاد ندارد و لذا افراد متدین و معتقد به ادیان مختلف هم وقتی به عضویت این گروه درمی آیند، به ناچار یا باید از اعتقادات خود دست بردارند و یا اینکه با سرنوشتی همچون سرتیپ پولات مواجه خواهند شد. البته این تنها یک نمونه از این نوع اعمال این گروه است که فاش شده و شاید بسیار بوده اند که همچون این نوجوان سیلوانی بخاطر عقایدشان، جان خود را از دست داده اند. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که در این گروه، حق استعفا برای هیچ کس وجود ندارد و لذا راه برگشت و یا پشیمان شدن هم بسته است و اگر کسی هم اصرار به ترک آنجا بکند، با برخوردهای خاص این گروه مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی