سایز متن   /

دوران کالکان از سران پ‌ک‌ک درخصوص عملیات انتحاری چند روز پیش در ترکیه که جان ۳۳ نفر را گرفت، در مصاحبه با رسانه‌ی گروه گفته: ترکیه با نقاب داعش این قتل‌عام را انجام داد.

به دنبال حملات هوایی ترکیه به مواضع داعش و پ‌ک‌ک در شمال سوریه و عراق، سران پ‌ک‌ک به شدت واکنش نشان داده و از پایان آتش‌بس گفته‌اند و رسماً جنگ تکراری با ترکیه را آغاز کرده‌اند. در این باره دوران کالکان عملیات انتحاری چند روز قبل را که گفته می‌شد کار داعش بوده را از برنامه‌های ترکیه دانسته و گفته اردوغان و دولتش اینبار با نقاب داعش به قتل‌عام مردم پرداخته است.

اردوغان باردیگر پ‌ک‌ک را با داعش در یک لیست قرار داده و گفته این دو هیچ فرقی با هم ندارند و تا نفس آخر هم با این گروه‌های تروریستی مبارزه و مقابله خواهیم کرد.

شایان ذکر است که ترکیه به همکاری با داعش متهم شده بود، لذا حمله‌ی هوایی اخیر این کشور به مواضع داعش در شمال سوریه و همزمان بمباران مواضع پ‌ک‌ک در شمال عراق، جهت تحلیلات و اتهامات را به سمت و سویی دیگر سوق داد. اما پ‌ک‌ک همچنان مدعی است که ترکیه و داعش با همدیگر همکاری دارند و عملیات انتحاری اخیر هم کار خود ترکیه بوده که با نقاب داعش انجام داده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی