سایز متن   /

این روزها که جنگ رسانه‌یی پ‌ک‌ک با دیگر احزاب و گروههای کورد در اقلیم کوردستان شدت گرفته، پ‌ک‌ک با انتشار بیانیه‌یی، علناً اعلام کرده که روداو‌تی‌وی دشمن اصلی پ‌ک‌ک است و با تمام وجود در حال تلاش برای ضربه زدن به پ‌ک‌ک و خط‌ مشی عبدالله اوجالان است.

پ‌ک‌ک در بیانیه‌ی خود مدعی شده که روداو‌تی‌وی و رسانه‌های مرتبط با آن، توسط سرویس اطلاعاتی ترکیه تأسیس شده و لذا تمام فعالیت‌هایش شبیه فعالیت‌های ترکیه در دهه‌ی ۹۰ میلادی است.

گفتنی است روداو‌تی‌وی از رسانه‌های حزب دموکرات کردستان عراق است که اخیراً اخبار حمله پ‌ک‌ک به حدکا را در منطقه‌ی مرزی کِله‌شین پوشش داده بود و همین امر سبب شد تا پ‌ک‌ک صدایش درآید.

پ‌ک‌ک مدعی است که روداو‌تی‌وی از حزب عدالت و توسعه و رجب طیب اردوغان و حزبش طرفداری می‌کند و به شدت هم در مقابل حزب دموکراتیک خلق‌ها (شاخه‌ی شهری پ‌ک‌ک در ترکیه) قد علم کرده و از همه مهمتر اخبار کذب را منتشر می‌کند.

هرچند تاکنون روداو‌تی‌وی در پاسخ به این بیانیه و اتهامات هیچ گونه واکنشی نشان نداده، اما این از ویژگی‌های پ‌ک‌ک و زیرشاخه‌هایش که از افکار اوجالان پیروی می‌کنند؛ نشأت می‌گیرد که هرکس عملکرد آنها را زیر سؤال ببرد و یا انتقاد کند، بلافاصله در لیست سیاه و دشمن قرار می‌گیرد. از این رو پیروان اوجالان در منطقه تاکنون نتوانسته‌اند با هیچ گروه، جناح و یا حزبی توافق کنند و همه را کلاسیک و بی‌مصرف می‌خوانند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی