سایز متن   /

سران پ‌ک‌ک در کوهستان‌های قندیل در جواب به سخنان صلاح‌الدین دمیرتاش و سران حزب دموکراتیک خلق‌ها که از خلع‌سلاح پ‌ک‌ک در آینده‌یی نزدیک خبر داده بودند؛ گفته: حزب دمکراتیک خلق‌ها نمی‌تواند خواهان خلع‌سلاح پ‌ک‌ک شود! پ‌ک‌ک در ادمه این را نیز گفته که حتی اگر چنین درخواستی از جانب رهبر کاریزماتیک این گروه (عبدالله اوجالان)  نیز مطرح شود، به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد، چرا که شرط اول برای پذیرش چنین درخواستی، تأمین درخواست‌های پ‌ک‌ک و آزادی عبدالله اوجالان از زندان است.

پ‌ک‌ک دولت ترکیه را متهم کرده است که در زمینه صدور فراخوان خلع سلاح، اوجالان و حزب دمکراتیک خلق‌ها را تحت فشار قرار داده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

دیدگاه ها (۱ دیدگاه)

  1. احسان

    این ها چرا هر کدام یک ساز می زنند . خب حزب دمیرتاش که به آمال و آرزوهایش رسید ، اوجالان هم که در هتل ایمرالی در حال گذران عمر است باقی هم که تو قندیل دارند کوه پیمایی و گردش علمی می کنند . یکی نیست بگه ایرانی ها اینقدر بیچاره شدند که چهار تا کرد ترک زبان اون هم از نوع استانبولی اش باید بیایند برای ما تعیین تکلیف کنند . خوب اگه بخواهند یک روزی برای ما صحبت کنند چجوری حرف میزنند که ما هم بفهمییم چی میکن ؟!!
    بهتره این ها بروند دنبال بازی ها خودشان ، شما هم اینقدر این ها را جدی نگیرید مردم تو شهر های مختلف ایران دارند زندگی شان را میکنند کاری هم به این مزخرفات ندارند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی