سایز متن   /

به گزارش کوردپاریز، حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) با انتشار بیانیه‌یی در سایت رسمی خود، روند مذاکرات بی‌نتیجه خوانده و دولت ترکیه را به فریبکاری، عوامفریبی و سیاست ظالمانه متهم کرده است.

پ‌ک‌ک در جواب سخنان اخیر اردوغان که گفته بود منتظر است تا دستور خلع سلاح از امرالی صادر شود، بیانیه‌یی منتشر کرده که در آن آمده: دولت ترکیه تنها به دنبال وقت‌کشی است و تاکنون هیچگونه مذاکره‌ی رسمی صورت نگرفته و ترکیه همچنان بر سیاست‌های ظالمانه‌ی خود اصرار دارد و از طریق رسانه‌ها هم به تاکتیک عوامفریبی و وقت‌کشی خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است هیئت امرالی که متشکل از سران حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP) است، پس از بازگشت از قندیل و دیدار با سران پ‌ک‌ک، با انتشار بیانیه‌یی اعلام کرده بود که پ‌ک‌ک از روند مذاکرات ناراضی است. این در حالیست که این هیئت سخنان و دستورات عبدالله اوجالان (رهبر دربند پ‌ک‌ک در جزیره‌ی امرالی) را به سران پ‌ک‌ک منتقل کرده بود.

به دنبال انتشار این خبر، صاحب‌نظران و سیاستمداران باردیگر از دو دستگی و عدم اتفاق آرا در میان سران پ‌ک‌ک خبر دادند که این خود افق پرتگاه مذاکرات و شروع مبارزه‌ی مسلحانه با ارتش ترکیه را به نمایش می‌گذارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی