سایز متن   /

منطقه ویژه اقتصادی سلماس محصولات آذربایجان غربی را به بازارهای جهانی می برد

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلماس محصولات آذربایجان غربی را به بازارهای کشورهای همجوار و جهان برده و فرصت رقابت را برای تولیدکنندگان استان و منطقه فراهم می کند.

ˈعلی اکبر آقاییˈ روز یکشنبه افزود: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس همزمان با هفته دولت و با اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع آغاز و آماده راه اندازی واحدهای تولیدی صنعتی شده است.

وی ادامه داد: این منطقه در حقیقت شاهرگی حیاتی برای سلماس و آذربایجان غربی است و بستری مناسب برای حضور محصولات استان در بازارهای کشورها و استانهای همجوار فراهم می کند.

آقایی افزود: تاکنون به دلیل نبود بازار مناسب و عدم خرید به موقع محصولات تولیدکنندگان و کشاورزان ناامیدی بر جامعه تولیدکنندگان و کشاورزان حاکم شده بود اما امروز با آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی چشم اندازی روشن در برابر تولیدکنندگان داخلی گشوده شده است.

مناطق روستایی سلماس در مرز بارها توسط فرقه های تروریستی مورد اخاذی قرار گرفته است که تلاش می کنند با ناامن کردن این مناطق زمینه توسعه نیافتگی بیشتر را فراهم کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی