سایز متن   /

دوندگان کردستانی یک طلا و یک برنز کسبکردند.

دوندگان کردستانی در مسابقات لیگ برتر دوومیدانی باشگاه­های کشور موفق به کسب یک طلا و یک برنز شدند.

به گزارش کوردپاریز، در سومین و آخرین مرحله هجدهمین دوره لیگ برتر دوو میدانی مردان باشگاه های کشور در مجموعه ورزشی اختصاصی دوومیدانی آفتاب انقلاب تهران، تیم دوومیدانی شهرداری سنندج به عنوان نماینده استان کردستان به یک طلا و یک برنز دست یافت.

بر این اساس در رقابت‌های دوی ۱۱۰متر بامانع، میلاد سیار از تیم شهرداری سنندج موفق شد با ثبت زمان ۱۴ ممیز ۱۰ صدم ثانیه، همانند مرحله دوم این مسابقات عنوان قهرمانی و نشان ارزشمند طلا را کسب کند.

در ماده ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم شهرداری سنندج با ترکیب میلاد سیار، سینا محمدی، سامان دستمرد و آرمین سبحانی پس از تیم های نفت تهران و خلیج فارس بوشهر و با ثبت زمان ۴۲ ممیز ۸۶ صدم ثانیه در مکان سوم ایستاد.

این مرحله از مسابقات به منظور کسب حد نصاب ‌های تعیین شده برای شرکت در بازی ‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ کره جنوبی برگزار شد.

این مرحله از هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی مردان باشگاه های کشور به مدت ۲ روز، ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۳ عصر دیروز به کار خود پایان داد.

گفتنی است هدایت و مربیگری تیم دوومیدانی شهرداری سنندج بر عهده فردین محمدزاده است و رضا نصراللهی سرپرستی این تیم را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی