سایز متن   /

به قلم باران کریمی؛ فعال آنتی تروریسم

یک مقام ارشد کشورمان و عضو تیم مذاکره کننده هسته ای( محمد مرندی) تلویحا اقلیم کردستان عراق را مبدا حمله به تاسیسات نظامی اصفهان معرفی کرده و هشدار داده است علیرغم شکست این حمله مجازات اسراییل و همپیمانان آن در اقلیم در راه است.

این دومین باری است که از مبدا اقلیم به تاسیسات نظامی اصفهان حمله صورت میگیرد.
در عملیات قبلی تیمی از اعضای کومله که در یک کشور آفریقایی تحت آموزش موساد قرار داشتند قصد انفجار در این تاسیسات را داشتند که همگی دستگیر شدند.

در سالهای اخیر پشت بند هر حمله تروریستی و خرابکاری نام اقلیم کردستان هم مطرح شده است از جمله در جریان ترور دکتر محسن فخری زاده که تروریست ها از مبدا اقلیم آمده و بعد از عملیات به مقر موساد در اقلیم بازگشته بودند.

لیست مشارکت اقلیم کردستان در عملیات های ضد ایرانی چنان بالاست که گمان می‌رود مسعود بارزانی رسما اقلیم کردستان را ضمیمه خاک اسراییل نموده و از هیچ خیانتی علیه کشورمان فروگذار نیست.

شش ماه پیش بود که خانواده بارزانی با امضای یک پیمان نامه امنیتی پذیرفتند امکانات و تاسیسات نظامی اقلیم در اختیار آمریکا قرار گیرد و پنتاگون هم حقوق پیشمرگه و آموزش آنان را تقبل کرد.

بعد از تصویب مصوبه مجلس عراق مبنی بر ترک خاک از سوی نظامیان آمریکایی مسعود بارزانی میزبان نظامیان آمریکایی شد و مانع از خروج آنها از عراق شد.

بارها منافع و مقرهای پنهانی موساد در اقلیم هدف حملات ایران و متحدانش قرار گرفته و بارها مدارک حضور اسراییل در اقلیم کردستان به دولتمردان عراقی ارائه شده است ولی تحرکات موساد علیه منافع کشورمان از خاک اقلیم هر روز گسترده تر می‌شود.

در جریان آشوب های اخیر ایران خبر از کشف یک مرکز بزرگ نظامی آمریکایی در خاک اقلیم داد که ویژه آموزش براندازی و جنگ نرم و جنگ خیابانی بود.

۴۰ سال است هشدارهای جمهوری اسلامی به مسعود بارزانی برای جلوگیری از نفوذ تروریست های کومله و دمکرات به خاک ایران نادیده گرفته می‌شود.

هر روز از اقلیم کردستان اسلحه و مشروبات الکلی و تجهیزات نظامی وارد خاک ایران می‌شود.

علیرغم اینکه ایرانیان در روزهای سخت در کنار اقلیم بوده اند ولی در همه این سالها مسعود بارزانی از هیچ خیانت و جنایتی علیه ایران فروگذار نکرده است و اکنون کار بجایی رسیده است که بارزانی تلویحا علیه ایران اعلان جنگ نموده است.

من بارها و بارها در نوشته هایم تاکید نموده ام مادامی که خاندان بارزانی قدرت را در اقلیم در دست دارند حمله به تروریست های تجزیه طلب و مقرهای موساد تنها یک مسکن موقتی است.

اما پرسش اینجاست که چرا مسعود بارزانی همه تخم مرغ هایش را در سبد موساد گذاشته است؟
تردیدی نیست با شکست پروژه رفراندوم تجزیه عراق و تشکیل کشور کردستان چشم طمع مسعود بارزانی به شهرهای کردنشین ایران دوخته شده است.
بعد از شکست رفراندوم ۶۰ درصد خاک اقلیم به کنترل دولت مرکزی عراق درآمد و هیچ چشم اندازی برای اشغال مجدد این مناطق بویژه شهر استراتژیک کرکوک توسط حکومت اقلیم وجود ندارد.

از همین رو است که بارزانی در توهم فروپاشی جمهوری اسلامی و تجزیه ایران و ریاست بر کردستان ایران است.
رسانه های خانواده بارزانی بویژه تلویزیون های روداو و کردستان ۲۴ تمام تمرکز خود را روی کردستان ایران گذاشته اند و با نام بردن از مسعود بارزانی بعنوان مرجع بالای کُرد می‌کوشند وی را آلترناتیو و بدیل رهبری کردهای ایران معرفی کنند.

مسعود بارزانی به تحولات کردستان ایران علاقه ویژه ای دارد و می‌کوشد در شادی و غم کردهای ایران شریک باشد که تنها به دو نمونه آن اشاره می‌کنم:

در جریان اعطای نشان فیلدز ریاضی از سوی رژیم انگلیس به یک کُرد مریوانی بنام فریدون درخشانی ( کوچر بیرکار) مسعود بارزانی بلافاصله پیام شادباش به مردم مریوان صادر و در جریان جان باختن مهسا امینی دختر سقزی یک پیام تسلیت به مردم این شهر صادر نمود.

بارزانی همچنین ده ها نویسنده و روزنامه نگار و سلبریتی کرد ایرانی را خریداری نموده که در مناطق کردنشین ایران برایش مشروعیت سازی کنند.

رشته تحولات سالهای اخیر ثابت نموده بارزانی در توهم خود برای اشغال کردستان ایران جدی است و نسخه دیگری از رفراندوم شکست خورده تشکیل کشور کردستان را اینبار برای کردستان ایران در نظر گرفته است.

تردیدی ندارم اتاق فکر امنیتی کشورمان دیر یا زود خباث های این عنصر خائن صهیونیست را جدی خواهد گرفت و وی را از رویای احمقانه اش بیدار خواهد کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی