- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

روزنامه‌نگار هلندی: غرب چهره تاریک پ.ک.ک را نمی‌بیند

رنا نتجس روزنامه‌نگار و محقق هلندی که به‌علت افشای اعمال فشارهای سازمان تروریستی و جدایی‌طلب “پ.ک.ک/ی.پ.گ” در سوریه مورد هدف گرفته است، اعلام کرد در کتاب جدید خود سعی به افشا اطلاعات نادرست و غیرواقعی در شمال سوریه خواهد کرد و از خانواده‌هایی که کودکان‌شان ربوده شده‌اند، سخن خواهد گفت.

رنا نتجس در مصاحبه با روزنامه‌نگاران گفت: تحقیقاتی در خصوص سیاست‌های سرکوب‌گرایانه در مناطق تحت اشغال سازمان تروریستی ، آدم‌ربایی و ارعاب مخالفان توسط این سازمان جدایی‌طلب انجام می‌دهم.

روزنامه‌نگار هلندی ضمن انتقاد از کشورهای غربی که به هشدارهای ترکیه در مورد سازمان تروریستی “پ.ک.ک/ی.پ.گ” ترتیب اثر نمی‌دهند گفت: کشورهای غربی به خاطر انحراف فکری در مورد ترکیه نمی‌توانند چهره تاریک  سازمان تروریستی”پ.ک.ک/ی.پ.گ” را ببینند. اقدامات این سازمان تروریستی حتی کودک‌ربایی آنها به اندازه کافی در غرب جدی گرفته نمی‌شود.

رنا نتجس روزنامه‌نگار و محقق هلندی ضمن اشاره به گمراهی افکار عمومی در هلند از سوی رسانه‌های گروهی تاکید کرد: حکومت هلند و اکثر احزاب ائتلافی در مورد سازمان تروریستی “پ.ک.ک/ی.پ.گ” دارای نکته‌نظرات مشابهی با من هستند ولی به‌دلیل اعمال فشار احزاب چپ‌گرا و رسانه‌های گروهی این به اندازه کافی نمایان نمی‌شود.

روزنامه‌نگار هلندی با اشاره به اینکه مدتی است که از طریق حساب‌های الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی خود به مرگ تهدید می‌شود گفت: سازمان تروریستی “پ.ک.ک/ی.پ.گ” به گونه‌ای که جلوه داده میشود یک سازمان دموکراتیک نیست. این واقعه‌ای وحشتناک است.

رنا نتجس روزنامه‌نگار و محقق هلندی افزود: برخی از روزنامه‌نگاران حامی من نیز از سوی هواداران سازمان تروریستی تهدید می‌شوند.

رنا نتجس ضمن اشاره به اینکه به افشای اقدامات سرکوب‌گرایانه سازمان تروریستی “پ.ک.ک/ی.پ.گ” ادامه خواهد داد اعلام داشت: در کتاب جدید خود سعی خواهم کرد تا اطلاعات نادرست در شمال سوریه را برملا کرده و به وضعیت خانواده‌هایی که کودکان‌شان ربوده شده‌اند، جای دهم.