- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

تلاش نافرجام عناصر پژاک برای ربودن یکی از نیروهای بازگشتی

به گزارش کوردپاریز/ در مورخه ۱۵/۰۷/۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۹:۳۰ یک تیم گروهک تروریستی پژاک جهت ربودن یکی از عناصر بازگشتی خود (ف-آ) وارد یکی از روستاهای شهرستان مریوان شده و پس از ورود به منزل نامبرده (که بهمن سال گذشته از گروهک جدا شده بود) قصد ربایش و ترور وی را داشته که با مقاومت وی و ایستادگی خواهرش در نهایت نامبرده موفق می شود از پنجره یکی از اتاق ها فرار کند.

سه نفر از عناصر تیم تروریستی پژاک که دو نفر از آنها صورت خود را پوشانده بودند، ابتدا درب منزل عنصر بازگشتی خود را زده و بعد از باز نمودن درب توسط خواهر وی، وارد منزل شده و درخواست ملاقات با وی را می نمایند.

این عنصر بازگشتی به بهار خواب آمده و آنها را مشاهده نموده و دعوت به حضور در منزل و صرف چای می نماید لکن عناصر پژاک اظهار می دارند که باید همراه آنها بیاید. خواهر وی که متوجه نیت شوم آنها می شود با تیم پژاک درگیر شده و مانع بردن وی می شود، خود عنصر بازگشتی نیز متعاقبا با عناصر پژاک درگیری لفظی پیدا می کند. پس از این ماجرا تیم پژاک تهدید به تیراندازی می کند که خواهر وی برادرش را به سمت ورودی اتاق هل می دهد، این عنصر بازگشتی که متوجه نیت شوم آنها شده، در را به روی خود قفل می کند. عناصر پژاک با کوبیدن درب و تیراندازی قصد ورود به اتاق را داشته که نهایتا نامبرده خود را از پنجره اتاق به بیرون پرت می کند و پس از مخفی شدن در منزل یکی از همسایگان نهایتا به خارج از روستا متواری می شود.

عناصر گروهک تروریستی پژاک که از ترور نافرجام عنصر سابق خود عصبانی بودند پس از بازگشت اقدام به تخریب اموال و تیراندازی به خودروی وی کردند.