سایز متن   /

✍️ باران کریمی. فعال آنتی تروریسم

دیشب گروهک های تروریست و تجزیه طلب شب پرکاری را پشت سر گذاشتند و در رسانه های خود تا صبح مشغول بمباران خبری علیه مردم مظلوم فلسطین و حمایت از اربابشان اسراییل بودند.
تمام امکانات و رسانه های این گروهک ها پای کار بودند و علاوه بر پخش اخبار دروغین و کامنت گذاری در گروه ها و شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک و توییتر و تلگرام و.‌.. در خدمت رژیم جعلی صهیونیستی بودند.

ماموریت گروهک های تروریست بویژه کومله و دمکرات از این جنگ گسترده روانی هدایت افکار عمومی مردم کردستان برای پذیرش جانبداری از اسراییل است.
در جنگ های قبلی اسراییل و مردم فلسطین نیز این گروهک های تروریستی تا لحظه آخر پای کار بودند و ضمن تبلیغ برای اربابشان اسراییل مبارزان فلسطینی را با برچسب تروریستی بدنام می‌کردند.

نوکری گروهک‌های تروریست برای اسراییل علنی شده است و قصدی برای پنهان کردنش ندارند. چند روز پیش هم نیروهای این گروهک ها که قصد داشتند به دستور موساد در اصفهان یک کارخانه صنایع دفاعی را منفجر کنند، دستگیر شدند.

بنظر می‌رسد روند ادغام این گروهک ها در ارتش اسراییل کامل شده است و آنها از این پس تنها خدمت گزار اوامر موساد خواهند بود.
نوکری این گروهک ها برای اسراییل برخلاف باورهای مردم مسلمان کردستان است و عاقبتی جز روسیاهی برایشان به ارمغان نخواهد آورد.

رژیم اسراییل شروع کننده جنگ اخیر بوده است و ضمن ترور یکی از فرماندهان فلسطینی ده ها نفر را شهید و صدها خانه را ویران کرده است.
گروهک های مزدور اخیر علنا به باورها و ارزش های اسلامی توهین میکنند و علاوه بر مبارزان فلسطین بقیه مسلمانان جهان را هم تروریست معرفی میکنند.
در حالیکه آمریکا و اسراییل با احتیاط در مورد اسلام و مسلمانان صحبت میکنند اما گروهک های تجزیه طلب کاسه داغ تر از آش شده اند و علیه اسلام اعلان جنگ کرده اند.

این افراد که مدعی هستند پناهنده و بدون درآمد هستند صدها تلویزیون و رادیو و سایت و کانال در اختیار دارند و جنگ تبلیغاتی گسترده ای را استارت زده اند و مناطق کردنشین را شبانه روز بمباران تبلیغاتی میکنند.
سه هدف جنگ نرم و تبلیغاتی گروهک های تروریست به شرح زیر است:

۱⃣نخست‌ تبلیغ برای اسراییل

بدون تعارف و بی قید و شرط شبانه روز در وصف قدو بالای اسراییل مشغول تعریف و تمجید هستند‌.
خدمت به اسراییل برایشان اولویت اول است.

۲⃣دوم: دشمنی با اسلام و مسلمانان

از هرفرصت و پیش آمدی برای تمسخر و توهین به ارزش ها و مقدسات اسلامی استفاده میکنند. از نظر این گروهک های مزدور مشکل جهان تنها مسلمانان هستند و صهیونیزم و لیبرالیزم آمریکایی تنها گفتمان برحق جهان هستند.

۳⃣سوم:فحاشی به ایرانیان
در هیچ جای جهان و هیچ دوره تاریخی مرسوم نبوده است که دولت یا گروهی حین مبارزه به زنان طرف مقابل فحاشی کند. گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضمن فحاشی به ایرانیان همه زنان ایرانی را فاحشه خطاب میکنند و ریختن خون ایرانیان حتی شهروندان عادی را تبلیغ میکنند.

در واقع این گروهک های تروریست به هیچ پرنسیب اخلاقی و دینی پایبندی ندارند و برای اثبات نوکریشان به موساد همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشته اند و به جانورانی درنده تبدیل شده اند که آمریکا و اسراییل میتواند بعنوان جایگزین داعش از آنها استفاده کنند.
ماموریت ناتمام داعش در بدنام کردن اسلام و سربریدن ایرانیان به کومله و دمکرات واگذار شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی