سایز متن   /

گروه تروریستی پ.ک.ک کنگره سوم خود در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق را با عنوان پوششی جنبش آزادی برگزار کرد.

در این کنگره شاهد تغییرات بنیادین شاخه پ.ک.ک در سلیمانیه بودیم که شامل اخراج همه اعضای اصلی جنبش آزادی از ریاست مشترک گرفته تا آخرین عضو رهبری می شد.

این کنگره در هتل رامادای سلیمانیه و بنا بر ادعای رسانه های پ.ک.ک با شرکت ۱۰۰۰ نفر از اعضای پ.ک.ک برگزار شد. اما آنچه منابع آگاه از این کنگره نقل می کنند کاملا متفاوت از ادعاهای پ.ک.ک است. پ.ک.ک پس از برگزاری این کنگره سعی در موفق جلوه دادن آن بود. اگر چه روایت های رسانه های پ.ک.ک هم از تعداد شرکت کنندگان متفاوت بود، برای مثال ارگان رسانه ای پ.ک.ک تعداد شرکت کنندگان را ۷۰۰ نفر عنوان کرد در حالی که شبکه ماهواره ای پ.ک.ک (SterkTV) تعداد شرکت کنندگان در کنفرانس را به ۱۰۰۰ نفر رساند!!

بنابر گزارش منابع آگاه، ادعاهای پ.ک.ک درباره تعداد شرکت کنندگان بسیار اغراق آمیز بوده و گزارش‌ها از تعداد شرکت کنندگان حاکی از اینست که؛

۵ نفر از کادرهای اروپایی پ.ک.ک، ۷ نفر از قندیل، ۳۰ کودک و نوجوان و حدود ۱۵۰ عضو در این کنگره شرکت داشتند. عده ای هم برای صرف ناهار آمده بودند که هیچ ربطی به کنگره نداشتند.

پ.ک.ک در پی شکست های مداوم خود در اقلیم کردستان، تغییری اساسی در صفوف این گروه پوششی خود ایجاد کرد و ۱۶ عضو اصلی آن را اخراج کرد.

همه امروز آگاه هستند که رسانه های پ.ک.ک بر اساس دروغ و لجن پراکنی ساخته شده اند و وظایف آنها فقط انتشار اخبار دروغ و اغراق آمیز است. سیاست خبری رسانه های پ.ک.ک برای سرپوش گذاشتن بر شکست های متوالی خود انتشار اخبار پی در پی دروغ است تا زمانیکه آن را بر افکار عمومی تحمیل کنند. برای نمونه پ.ک.ک در این کنگره در جلوی چشم همه دنیا ادعاهای کذب خود را مبنی بر کشتن ۱۵۲۸ سرباز ترک در جریان عملیات اخیر ترکیه و ساقط کردن بیش از ۵۵ بالگرد ارتش ترکیه را تکرار کرد!!

خلاصه تنها سلاحی که پ‌.ک.‌ک با آن می‌جنگد و ناکامی‌ها، عقب‌نشینی‌ها و شکست‌های سیاسی، نظامی و سازمانی خود را می‌پوشاند، دروغ است…

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی