سایز متن   /

هر روز که می گذرد ادعاهای گروهک تروریستی پ.ک.ک در رابطه با کشته شدن سربازان ترک در اقلیم کردستان عراق به طرز جنون آمیزی بزرگتر می شود.

آخرین آماری که پ‌.ک.‌ک در رسانه‌های خود از نتایج جنگ منتشر کرده، حاکی از کشته شدن ۳۱۹ نظامی ترکیه در ده روز گذشته است!

روزی نیست که رسانه های پ.ک.ک ادعاهای کذب مبنی بر مقاومت دروغین، جنگ حماسی ساختگی که شبه نظامیان این گروه علیه ارتش ترکیه در خاک اقلیم کردستان انجام می دهند، منتشر نکنند. کشته شدن ۳۱۹ سرباز ترکیه در این مدت کوتاه؟!

پ.‌ک.‌ک هیچ مدرکی دال بر صحت ادعاهای خود به جز فیلم یک سرباز کشته شده ترکیه منتشر نمی کند، یعنی در واقع نیست که منتشر کند، آنها دائما یک تصویر هالیوودی فتوشاپی از یک عنصر خود که پرتابگر آر-پی-جی را به سمت هلیکوپتر نشانه رفته، نشان می دهند!

بر اساس ادعاهای پ.ک.ک، جنگ جهانی وجود دارد که عناصر این گروه علیه ترکیه به راه انداخته‌اند و هر لحظه امکان دارد که پ.ک.ک اعلام کند ترکیه آخرین سرباز خود را هم از دست داد و بنابر این ارتش ترکیه به پایان رسیده و دیگر وجود ندارد!

اما نکته عجیب این است که ما اثری از خسارات سنگین روزانه را که پ.ک.ک می گوید در صفوف ارتش ترکیه وارد کرده است، مشاهده نمی‌کنیم! این در حالی است که ترکیه معمولاً برای سربازان کشته شده خود مراسم برگزار می کند که ما شاهد آن نیستیم، اما تنها چیزی که می بینیم این است؛ اعلامیه‌های روزانه این گروه در مورد عناصر کشته شده خود و بیانیه‌های منتشر شده از سوی دولت اقلیم کردستان درباره تلفات پیشمرگه‌ها و غیرنظامیان و تخریب اموال شهروندان توسط پ.ک.ک

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی