- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

همراهی زیباکلام با گروهک‌های تروریست و بی تفاوتی مدعی‌العموم

صادق زیباکلام بخشی از مذاکرات خصوصی اش را با مسعود بارزانی منتشر کرد.

به قول زیباکلام،  بارزانی در این دیدار گفته که «ما نمی خواهیم کردهای مخالف جمهوری اسلامی در اینجا باشند. ما از آنان دعوت نکرده ایم که به اینجا بیایند. اما ما کُردها هیچ کسی که به ما پناه آورده باشد را تحویل دشمن نمی دهیم. با این حال به آنان نیز این اجازه را نمی دهیم که در اقلیم کُردستان به ایران یا ترکیه حمله کنند اما ما نمی توانیم آنان را از اقلیم اخراج کنیم!»

زیبا کلام در ادامه به سخنان خود می پردازد و می گوید: «مانده بودم که چه بگویم. به کاک مسعود گفتم، شما درست می گویید کُردها نمی توانند کسی که به آنان پناه آورده است را تحویل دهند.»

این در حالی است با توجه به اینکه پ.ک.ک با بارزانی ها مشکلاتی دارد و بارزانی‌ها هم با ترکیه همدست هستند بارزان به راحتی پ.ک.ک را به ترکیه فروخته است. همچنین بارها شاهد حملاتی از سوی تروریستهای مستقر در اقلیم به ترکیه و ایران بوده‌ایم و بارزانی ممانعتی به عمل نیاورده است.

زیباکلام در اینجا نه تنها با دروغهای بارزانی مخالفت نکرده بلکه آن را تبلیغ می‌کند.

معلوم نیست این غربزده چطور این همه خونهایی که هنوز هم به واسطه تروریست‌های گروهکی ریخته می‌شود را نادیده می‌گیرد و چطور می‌تواند به این شهیدان خیانت کند.

به گفته زیباکلام بارزانی عنوان کرده که «من نمی گویم که هیچگونه اختلافی بین ما و شما(ایران) نیست اما راه حل برطرف کردن اختلافات مذاکره و گفتگو است.»

این در حالی است که ایران بارها مسائلی همچون حضور صهیونیستها در اقلیم را به آنها یادآور شده است و همیشه سیاست گفتوگو با همه را در پیش گرفته که نمونه بارز آن برجام است.

زیبا کلام همچنین به موضوع حضورش در سال ۱۳۵۸ در کُردستان به عنوان نماینده دولت موقت بازرگان می پردازد و در بخشی از آن با اشاره به تردد خودش بدون اسکورت و سلاح می‌گوید: «چیزی که مسئولان غیرکُرد نمی دانستند این بود که کُردها بر روی یک غیرمسلح اسلحه نمی کشند.»

این مردک غربگدا و خائن بار دیگر به خون مردم شهید کردستان با این جمله خیانت کرد و با سفسطه گروهک‌های تروریست و شبه نظامی را همه کردها نامید و جنایتهای متعدد آنها علیه خود مردم کُرد غیر مسلح را هم لاپوشانی کرد.

معلوم نیست مدعی‌العموم و دستگاه‌ امنیتی کشور چرا در خواب هستند و علیه او‌ اعلام جرم نمی‌کنند.