- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

نقدی بر بیانیه اخیر شماری از فعالان تجزیه؛ جنگ قدرت و کرسی بین لاشخورها

باران کریمی. فعال آنتی تروریسم

مجموعه ای از طیف های مختلف که نام اپوزسیون ایرانی را یدک میکشند و همگی در این سالها زیر چتر حمایت همه جانبه دشمنان ایران قرار داشته اند با به بن بست خوردن مذاکرات برجامی و امیدواری  به حمله نظامی ناگهان شروع به سهم خواهی کرده اند و پیشاپیش به جان هم افتاده اند.
اپوزسیون ساخته و پرداخته سرویس های بیگانه که در این سالها از بسیج مردم و سوریه سازی ایران ناکام بوده اند اینک چشم امیدشان به دهان نخست وزیر اسراییل است تا فرمان بمباران نظامی ایران را صادر کند و آنها هم به کرسی ریاست و نان و نوایی برسند.

خانواده شاه مخلوع در این سالها گرفتار ماجراهای عشقی و فساد اخلاقی بوده و چندتن از اعضای اصلی این خانواده در کش و قوس چنین ماجراهایی خودکشی کرده اند.
شازده رضا پهلوی در سخنرانی اخیر خود بند را آب داده و حرف دلش مبنی بر احیای شاهنشاهی و ساواک و اختناق دولت مرکز محور را بر زبان آورده است.
رضا پهلوی هیچگاه مرد میدان سیاست نبوده است و علیرغم میل باطنیش در قحط الرجالی اپوزسیون جایگاه و پایگاهی برایش توسط رژیم آمریکا درست شده است.
سخنان ناشیانه رضا پهلوی اکنون با واکنش فعالان تجزیه طلب کردستان  ایران مواجه شده است و منجر به صدور بیانیه سهم خواهی آنان شده است.

جمعی از دشمنان ایران و ایرانی که نام خنده دار فعال مدنی برخود گذشته اند و قبلا نیز چندین بیانیه از جمله در حمایت از گروهگ های مسلح و سیاسی کردن مراسم نوروز صادر کرده اند اینبار نیز در یک بیانیه به سخنان فرزند شاه سابق واکنش نشان دادند.
این فعالان ضدمدنی گمان کرده اند بزودی سفره ای پهن خواهد شد و خواستار تقسیم عادلانه کیک توسط آمریکا و اسراییل هستند.

۹۰ درصد امضا کنندگان این بیانیه در داخل کشور هستند و اگرچه وابستگی های فکری مختلفی دارند ولی همگی تحت حمایت بی قید و شرط مثلت غربی، عبری و عربی هستند.
این افراد در سالهای اخیر از هیچ اقدامی برای دوقطبی کردن جامعه کردستان و سیاه نمایی و همکاری آشکار با رسانه های معاند و تشدید اختلافات قومی و مذهبی کوتاهی نکرده اند و امروز طلبکارانه مزد خوش خدمتیشان را به رضا پهلوی و کارفرمایان وی یادآوری میکنند