سایز متن   /

خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در سخنانی ضمن یکی دانستن ی.پ.گ و پ.ک.ک اعلام کرد که ترکیه تا کشته شدن آخرین نفر از این عناصر تروریست به جنگ علیه آنها ادامه خواهد داد.

به گزارش کوردپاریز، خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه در سخنانی نگرش ترکیه مبنی بر یکی دانستن ی.پ.گ و پ.ک.ک را تکرار کرد و با تأکید بر ادامه عملیات بر علیه این عناصر در کردستان عراق و سوریه، گفت که این عملیات به ایجاد آرامش در منطقه کمک می کند.

آکار با شرکت در چهارمین نمایشگاه بهره وری و فناوری که از سوی دانشگاه بیلیم در آنکارا برگزار می شد، ادعا کرد که ۸۰ درصد از همه تسلیحات مصرفی ترکیه در داخل این کشور تولید می شود. او همچنین مدعی شد که ترکیه توانایی تولید همه سلاح های سبک را به دست آورده است. 

وی افزود: «عملیات پنجه قفل یک حلقه کلیدی در زنجیره عملیاتی است که تروریست ها را در لانه هایشان هدف قرار می دهد. او با بیان این که عملیات تا کشته شدن آخرین «تروریست» ادامه خواهد داشت ابراز امیدواری کرد که کشورش در عملیات پنجه قفل به نتایج مورد انتظارش برسد.

وزیر دفاع ترکیه در این سخنان باز هم تکرار کرد که از نظر کشورش هیچ تفاوتی بین نیروهای ی.پ.گ و  پ.ک.ک وجود ندارد. برای ترکیه هر دوی آنها «بخشی از یک سازمان تروریستی» هستند و هدف از عملیات پنجه قفل، قفل کردن امنیت در مرزها است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی