سایز متن   /

یادداشت ارسالی: عرفان مرادی

شعارهای برابری و آزادی زنان در اندیشه و عمل گروههای تجزیه طلبی همانند پ.ک.ک و پژاک یک استراتژی نهادینه شده و یک تاکتیک فریبکارانه در جهت بکارگیری زنان با اهداف خاص است. در واقع آنچه در مورد جایگاه زن در پ.ک.ک گفته می‌شود و آنچه در عمل دیده می‌شود نیازمند تامل است.   

پ.ک.ک از کدام آزادی زنان صحبت می کند؟ در کجای مناطق کردنشین زنان اینقدر تحت ستم هستند؟! اما زنانی که در بند فاشیسم پ.ک.ک هستند، کافی است از پ.ک.ک و اوجالان انتقاد کنند، به راحتی کشته می شوند، البته این شامل مردان هم می شود، در فرقه تروریستی پ.ک.ک کسی حق انتقاد ندارد!

پ.ک.ک باید پاسخگو باشد که چرا «سایمه اشکین» را گلوله باران کرد؟! البته دلیل آن واضح است، سایمه انتقاداتی به اوجالان داشت، سایمه می‌گفت: “عبدالله اوجالان همه کسانی را که از او انتقاد می کنند حذف می کند و او می خواهد پ.ک.ک مانند خانواده وی اداره شود.” کجای دنیا کسی به خاطر یک انتقاد ساده کشته می شود؟!

سائمه اشکین وقتی تیر باران می شد، فریاد می زد: «زنده باد پ.ک.ک‌ی خیری، مظلوم و کمال پیر، مرگ بر فاشیسم، مرگ بر پ.ک.ک‌ی عبدالله اوجالان»

پ.ک.ک باید پاسخگو باشد که چرا “گولان گارزان” را در یکی از دره‌های قندیل که حاوی ۳۰۰ عضو زن بود، کشت؟

وقتی اوجالان در دادگاه گفت: «من می خواهم به دولت ترکیه خدمت کنم، مادرم هم ترک است»، “ناظمه آکترک” این اظهارات اوجالان را تسلیم شدن و خیانت توصیف کرد، پ.ک.ک چرا نمی گوید این کادر خود را به دلیل انتقاد از اوجالان حذف کرد؟

آنها از کدام آزادی صحبت می کنند؟ اینکه کسی حق ندارد آزادانه نظر خود را در مورد یک شخص دیگر بیان کند؟

چرا پ.ک.ک نمی گوید، “سمبل پریشان” به دلیل انتقاد از اظهارات اوجالان در دادگاه و به دلیل عشقش کشته شد؟  کجا انتقاد و عشق جرم است؟

 پ ک ک به شهروندان کرد پاسخ دهد که به چه جرمی، «چیچک بوتان» را مجبور به خودکشی کرد؟

چرا پ.ک.ک نمی گوید “زریا جزیری” به خاطر اینکه یک روستا زاده و دختر زیبا رویی نبود توسط اوجالان با مرگ روبرو شد؟

چرا پ.ک.ک از “بتول” جیجیم” صحبت نمی کند و دلایل کشتن او را برای کردها توضیح نمی دهد؟ البته اشتباه نکنید، برخلاف خیلیها که به خاطر یک انتقاد ساده از سر راه برداشته شدند، بتول به این دلیل حذف نشد، بتول از مشکلات روحی روانی رنج می برد به همین خاطر توسط پ.ک.ک کشته شد. در کجای دنیا یک فرد دارای مشکلات روانی را اعدام می کنند؟

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی