- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

پ.ک.ک دو عنصر زن خود را در حین فرار به رگبار بست

دو عضو زن پ.ک.ک که قصد جدا شدن از پ.ک.ک را داشتند، در حین فرار به کمین افتادند که یکی از آنها توسط پ.ک.ک کشته و دیگری دستگیر شده است.

به گزارش منابع آگاه از مقرات پ.ک.ک، دو عنصر زن این گروه به نام های سارا ۲۵ ساله و مسکن ۲۶ ساله که قصد فرار از صفوف پ.ک.ک در منطقه کوهستانی گاره را داشتند، مورد هدف پ.ک.ک قرار گرفتند که یکی از آنها کشته و دیگری دستگیر می شود.

بنا بر این گزارش، گروهی از عناصر پ.ک.ک زمانی که دو دختر عضو پ.ک.ک را در نزدیکی یک شرکت نفتی در چمانک منطقه عمودیه در حین فرار می بینند، به آنها هشدار می دهند که به صفوف پ.ک.ک بازگردند، در غیر این صورت کشته می شوند. اما با وجود هشدار “مسکن” تسلیم نشد و متواری شد و سپس توسط “کاوه وان” از فرماندهان پ.ک.ک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

این منابع فاش کردند که “مسکن” پس از کشته شدن، توسط یک عضو دیگر پ.ک.ک به نام “دنیز سرحد” در نزدیکی روستای “میروک” چمانکه دفن شده است.

همچنین منابع اگاه گزارش دادند که عضو دیگر به نام “سارا” پس از دستگیر شدن به شدت مورد آزار عناصر پ.ک.ک قرار گرفته است. وی هم اکنون در زندانی در حوالی روستای “چم ربتکی” در حوالی “چمانکه” در منطقه گاره نگهداری می شود و روزانه شکنجه می شود.