- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

ژوزف گوبلز و رسانه های پ.ک.ک؛ دروغ، دروغ، دروغ

از قول ژوزف گوبلز، وزیر تبلیغات آلمان نازی: «رسانه های بی وجدان به من بدهید، من مردمی بی هوش به شما می دهم.» او بود که گفت: «دروغ می گویم، بعد دروغ می گویم، بعد دروغ می گویم تا دیگران باور کنند.»

بسیاری از کادرها و سرکرده های پ‌ک‌ک، به‌ویژه رهبران ارشد آن، بر این اساس رشد کرده‌اند و آن را مبنایی محکم برای گمراه‌کردن و سرپوش گذاشتن بر واقعیت پ‌ک‌ک و واقعیت شخصیت سرکرده آن (اوجالان) قرار داده اند. ارگان رسانه ای پ.ک.ک بر همین اساس به بنگاه لجن پراکنی، نفرت و اخبار دروغ تبدیل شده اند.

حقیقت این است؛ زمانی که پ.ک.ک در کردستان ترکیه دست به اقدام مسلحانه زد، کردها به وعده های پ.ک.ک اعتماد کردند و حتی تعداد زیادی به صفوف پ.ک.ک پیوستند و کشته شدند.

در میان کردها ضرب المثل «عمر دروغ کوتاه است»، بسیار به کار می رود و این ضرب‌المثل در مورد پ.ک.ک صدق می کند. رایج است در جهان هر چه از طول یک خیزشی بگذرد، مردم بیشتر به آن گره می خورند، اما در ترکیه برعکس بود، هر چه عمر پ.ک.ک بیشتر می‌شود، مردم از آن دورتر می‌شوند، حجم دروغ های پ.ک.ک و پی بردن به ماهیت تروریستی آن شهروندان کرد را از این گروه ایدئولوژیک فرقه ای دور کرد.

برای شهروندان کرد آشکار شد که پ.ک.ک و به ویژه سرکرده دربند آن (اوجالان) با شعارهای ناسیونالیستی آنها را فریب داده است، آنها به زودی فهمیدند که پ.ک.ک به اندازه دولت ترکیه به خواسته های مشروع کردها آسیب رسانده و منجر به ویرانی شده است. کردها پی بردند که پ.ک.ک، گرگی در لباس بره است!

در سالروز دستگیری اوجالان و تولد شوم او، رسانه های پ.ک.ک را دنبال کنید، به دروغ ترین رسانه های تاریخ جهان پی می برید. این رسانه ها، اوجالان را به درجه خدایی رسانده اند و نعوذ بالله گاهی خدا از اوجالان پایین تر آمده است و همین مانده که بگویند خدا در مدیریت خلقت بر دانش اوجالان تکیه دارد!

اما آنچه در مورد اوجالان واقعیت دارد:

او حتی بلد نیست به زبان کردی روان صحبت کند.

او نمی داند چگونه لباس کردی بپوشد – و آنچه از عکس های اوجالان منتشر شده است که او تنها یک بار لباس کُردی به تن کرده، آن هم زمانی که اوجالان در دمشق بود توسط یکی از اعضای قبیله السندی به او داده شد.

او حتی نمی داند چگونه از اسلحه استفاده کند، جز تپانچه

او خود “گریلا” نبوده و حتی یک شب در کوه نمانده است

هنگامی که او آب می خورد، فنجان را با دستمال کاغذی نگه می داشت، زیرا به نزدیک ترین افراد از کادرهای پ.ک.ک هم اعتماد نداشت!

او هزاران کودک کرد را به قتلگاه کشاند

زنان کرد را بی حرمت کرد

ازدواج را برای اعضای گروه ممنوع کرد در حالیکه خود با زنان زیادی ارتباط داشت و با آنها عشقبازی می کرد.