- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

تمرکز پ.ک.ک بر قاچاق انسان در مرزهای شمالی کشور!

علیرغم ادعای گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک مبنی بر اینکه آنها برای کردها مبارزه می کنند ولی این گروهک ضد بشری در عمل ثابت کرده است که برای کردها خسارت محض بوده است. گروهکی که تبدیل به یک مزدور در منطقه شده و زشت ترین، نفرت انگیزترین و کثیف ترین اقدامات را انجام می دهد، از جمله از اعمال غیراخلاقی و شنیع آنها، آزار کردها، تجارت مواد مخدر و فجیع ترین و خطرناک ترین آن، قاچاق انسان می باشد!

بر اساس گزارش های محلی که از شهروندان به دست ما رسیده است، پ.ک.ک در حال حاضر در شمالی ترین مرزهای کشور به صورت سیستماتیک عملیات عمده قاچاق انسان را در قبال دریافت پول انجام می دهد.  

بنابر این گزارش هرکسی که بخواهد از مرزهای ایران به سمت ترکیه برود و از آنجا به اروپا، می تواند در ازای پرداخت پول به عناصر پ.ک.ک از مرزها عبور کند. صرف نظر از اینکه فردی که قصد عبور از مرز را دارد چه کسی است؟ اهداف او چیست؟ آنچه در این موضوع مهم است میزان پولی است که در قبال قاچاق و عبور از مرزها دریافت می کند!

آنچه در این ماجرا جالب توجه است این است که پ.ک.ک به هیچ گروهی و کسی اجازه انجام این حرفه را نمی‌دهد، زیرا قاچاق مواد مخدر و انسان در انحصار پ.ک.ک است.

نمونه آن کاری است که پ.ک.ک در چند روز گذشته انجام داده‌ است. عناصر تروریست پ.ک.ک چند روز گذشته به منزل فردی در شهرستان ماکو که بدون اجازه آنها در مرز قاچاق می کند، هجوم آورده و همسر وی را ربوده اند و بعدا اعلام کرده اند که تا وی خود را تسلیم آنها نکند، همسر وی را آزاد نخواهند کرد.

منابع محلی فاش کردند که پ‌.ک.‌ک به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد این کار را در مرز انجام دهد، در غیر این صورت وی را از بین می برند.

شهروندان می گویند، پ.ک.ک آنها را مجبور کرده که با گروهک هماهنگ شوند، برای کسانی که در مناطق مرزی نزدیک مقرهای پ.ک.ک زندگی می کنند راهی نمانده جز پیوستن به گروهک.

شهروندان بارها در گفتگو با انجمن کوردپاریز اعلام کرده اند که آنها از نبود نظارت کافی از طرف نیروهای نظامی و انتظامی رنج می برند، چرا که در سایه همین غفلت مسئولین عناصر پ.ک.ک روستاهای مرزی را جولانگاه خود کرده و به راحتی اقدام به آدم ربایی، اخاذی و آزار و اذیت شهروندان می کنند.