سایز متن   /

پ‌.ک.‌ک مطلقا دغدغه کردی ندارد، این را همه می دانند و کردها هم به خوبی درک کرده اند که سازمان تروریستی پ.ک.ک جاده صاف کن ترکیه در منطقه شده است. پ.ک.ک به هر منطقه ای وارد شده آنجا را تبدیل به ویرانی کرده است.

کودکان کُرد را ربوده و جوانان را نیز با دهها فریب و نیرنگ به کوهستان کشانده اند و آنها را هر روز قربانی شعارهایی می کنند که هیچ ربطی به کرد و کردستان ندارد، شعارهایی همچون «برادری خلقها»، «نجات خاورمیانه و بشریت» و دهها شعار بی معنی دیگر.

علاوه بر این، از روزی که پ‌.ک.‌ک تأسیس شد، جوانان کرد را آماج گلوله ها قرار داده و آنها را سپر بلای خود کرده و مضحکانه مدعی مقاوت تاریخی هستند، مقاومتی که بیش از ۴۰ سال است که جز خون و خونریزی هیچ دستاوردی برای کردها نداشته است.

حامد گوهری، نویسنده و پژوهشگر کُرد اقلیم کردستان عراق در این باره سوالاتی را مطرح کرده و می گوید: پ.ک.ک از ملت کرد چه می خواهد؟

حامد گوهری این سوال را مطرح می کند که چرا برخی از کردها با نام کردستان هنوز به پ.ک.ک اعتقاد دارند و نمی توانند حقیقت را دریابند؟

چرا پ.ک.ک ۵۰۰ جوان کرد را در منبج فدا کرد و نهایتا آن را تسلیم کرد؟

بهتر نیست پ.ک.ک، شنگال را ترک کند و شهروندان آنجا را به کشتن ندهد؟ این شرم آور نیست نماینده پ.ک.ک در انتخابات ۲۰۲۱ عراق حتی نتوانست ۶۰۰ رای بیاورد؟

حامد گوهری همچنین درباره مناطق کردنشین شمال سوریه می گوید: چگونه پ.ک.ک به ارتش ترکیه اجازه داد در خاک کردستان مستقر شود؟

به گفته حامد گوهری، سوال اصلی این است که چرا برخی کردها به نام کردی از برنامه های پ.ک.ک حمایت می کنند و چشم بر حقیقت می بندند؟

حامد گوهری در پایان گفت: پ.ک.ک کردستان ترکیه را با خاک یکسان کرد و آن را تحویل دشمنان داد و کردستان سوریه را نیز به این سرنوشت دچار کرد وی همچنین پرسید: آیا ممکن است تعدادی از کردهای ایران و عراق از این واقعیت ها بی خبر باشند؟

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی