سایز متن   /

رئیس فراکسیون جماعت عدالت در پارلمان اقلیم کردستان اعلام کرد تاریخ نشان داده است هر جریان یا طرف و دولتی که به ملت خودش پشت کرده و به آمریکا اعتماد کرده باشد به سرنوشت اوکراین گرفتار شده است.

.

به گزارش کوردپاریز به نقل از پایگاه خبری کردی زبان “آوینە”، “عبدالستار مجید” در این باره گفت: جهان در روزهای اخیر، شاهد اشغال اوکراین توسط روسیه است که این امر دروغ های جامعه جهانی و نفاق آمریکا و غرب را به طور کامل نشان داد و وضعیت کنونی در تاریخ نیز به اثبات رسیده است که هر جریان یا طرف و دولتی که به ملت خودش پشت کرده و به آمریکا اعتماد کرده باشد به سرنوشت اوکراین گرفتار شده است.

این نماینده اسلامگرای پارلمان اقلیم کردستان تصریح کرد: مسئولان کرد، به ویژه پس از سقوط رژیم صدام در سال ۲۰۰۳ تاکنون به آمریکا اعتماد زیادی کرده اند و در راستای منافع آمریکا، اقدامات یکجانبه فراوانی را انجام داده اند که نتیجه آن، حوادث ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷ [خالی کردن پشت کردها در مقابل ارتش عراق در مناطق مورد مناقشه پس از برگزاری همه پرسی استقلال کردستان] و وادار شدن آنها به بازگشت به داخل مدار ۳۶ درجه و وضعیت قبل از اشغال عراق بود.

عبدالسلام مجید همچنین گفت: هنوز هم مسئولان کرد نمی خواهند از این شرایط درس عبرت بگیرند و به جای اعتماد و وابستگی به آمریکا و غرب و بیگانگان، به داخل و ملت خودشان متکی باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی