سایز متن   /

پای درد و دل خانواده های کشته شدگان پژاک که می نشینی، متوجه می شوی که این خانواده های داغدار چه رنج و غصه ای را در فراق فرزندانشان تحمل می کنند. برخی ها به کشته شدن فرزندشان باور ندارند، عده ای به طریقه کشته شدنشان مشکوکند، تعداد هاج و واج مانده اند و البته همه در حال لعن و نفرین سرکرده های تروریست پ.ک.ک و پژاک هستند.

.

«یکی از این قربانیان، خانواده هیمن قمری است که هنوز پس از گذشت ۲ سال از ادعای کشته شدن وی، پدر هیمن با توجه به شواهد و قرائن به کشته شدن پسرش باور ندارد.»

پدر هیمن قمری در مصاحبه با انجمن کوردپاریز سرگذشت پسرش را اینگونه شرح داد؛ پسر من تنها ۱۵ روز به پایان سربازی اش مانده بود و مدتی را برای مرخصی پایان دوره اش به خانه برگشته بود که یکباره ناپدید شد. از آنجا که هیمن بدون اطلاع قبلی جایی نمی رفت بسیار نگران شدیم، تقریباً به مدت دو هفته به تمامی بیمارستان ها و کلانتری ها و هر جا که ذهنمان می رسید سر زدیم که نشانی از او پیدا کنیم اما هیچ خبری نشد.

وی در ادامه افزود؛ مدتی گذشت و یک روز یک شماره که متعلق به عراق بود با ما تماس گرفت و اظهار داشت که از طرف پژاک تماس گرفته و اعلام کرد پسرمان در میان آنهاست، و گفت بیخودی به دنبالش نگردید. بعد از آن خیلی پیگیری کردم که از جایی بتوانم خبری از پسرم بگیرم یا او را بازگردانم و حتی چندین بار با آن شماره تماس گرفتم ولی من را تهدید کردند که دیگر دنبال پسرم نگردم و امکان ندارد که بازگردد.

ما هم که ناامید شده بودیم فقط تنها کاری که از دستمان بر می آمد این بود که چشم انتظار بنشینیم تا یک زمان خبری از پسرمان شود و البته خبر هم دادند ولی بر خلاف انتظار، خبر مرگ پسرم را دادند! به ما گفتند در یکی از مناطق که درگیری اتفاق افتاده است هیمن کشته شده است.

از آنها خواستم که جنازه پسرم را ببینم و یا جایی که او را دفن کرده اند را ببینم اما تنها یک حرف را به من زدند و گفتند پسرت دیگر مرده است و به دنبال اون نگرد و اگر هم کسی با شما تماس گرفت و خبری از زنده بودن پسرتان داد باور نکنید! همین باعث مشکوک شدن من به این قضیه شد، این چه خبری است که نه جنازه ای از پسرم وجود دارد و نه قبری! من مطمئنم که پسرم همچنان زنده است، چون اگر هیمن کشته شده بود قطعاً باید یک جایی او را دفن کرده باشند. پس چرا جایی که او را دفن کرده اند به ما نشان نمی دهند؟ و اگر زنده است چرا به ما نمی گویند؟ چرا تاکید کردند که اگر کسی خبری از زنده بودن هیمن را داد باور نکنیم و فکر کنیم که پسرمان مرده است؟؟!

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی