سایز متن   /

مظلوم عبدی گماشته پ.ک.ک در شمال سوریه با انتشار توییتی ضمن ابراز همبستگی با امارات، حملات یمن به این کشور را محکوم کرده و آن را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه دانسته است!

.

۷ سال است تجاوز ائتلاف سعودی یمن را به خاک و خون کشیده، هزاران یمنی کشته و ده ها هزار زخمی شده، بیش از ۶ میلیون انسان بی گناه آواره شده اند، زیرساخت های این کشور نابود شده، قحطی و گرسنگی و بیماری جان میلیون ها انسان را به خطر انداخته است، لب باز نکردند اکنون با یک حمله در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی دایه مهربانتر از مادر شدند.

.

گفتنی است که رسانه های ترکیه بارها اعلام کرده اند که امارات حمایت قوی از پ.ک.ک و دیگر گروه های تروریستی در شرق سوریه به عمل آورده و مرتب با سرکرده های این گروه در سوریه دیدار داشته اند.

.

به گفته این منابع؛ امارات از اوایل سال ۲۰۱۸ دهها افسر و عوامل اطلاعاتی و کارشناسانی را به مقرهای پ.ک.ک در قامشلو و استانهای حسکه و دیرالزور اعزام کرده است که این افسران آموزش هایی به پ.ک.ک داده اند و دوره های آموزشی در زمینه جاسوسی و امنیت اطلاعات، جمع آوری اطلاعات، شبکه های ارتباط رسانی، پارازیت، شکستن کدها، عملیات ترور و قاچاق برای پ.ک.ک برگزار کرده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی