- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

سرکرده پ.ک.ک: بارزانی نقش سندان و اردوغان نقش چکش را بر عهده دارد

به گزارش کوردپاریز، مصطفی قره‌سو سرکرده ترک زبان گروه تروریستی پ.ک.ک در اظهاراتی با اشاره به اینکه بارزانی ها و دولت ترکیه در حمله به عناصر این گروه با هم مشارکت دارند و با هم همکاری می کنند، گفت: در این حملات، نقشی به پ.د.ک و نقشی به ترکیه داده‌اند. وی همچنین نیروهای بین المللی را نیز متهم کرد که این نیروها پشت سر اردوغان و بارزانی بر علیه پ.ک.ک توطئه چینی می کنند.

.

این سرکرده ترک زبان پ.ک.ک در ادامه گفت: در همین چهارچوب پ.د.ک تلاش می‌کند تا به مناطق تحت حفاظت آنها  نفوذ کند و این مناطق را از یکدیگر جدا کند. قره‌سو این کار را اصل و جوهره ی نقشه بارزانی عنوان کرد و تاکید کرد که در این نقشه پ.د.ک به سندان تبدیل می‌شود و دولت ترکیه نیز حمله کرده و به چکش تبدیل می‌شود.

.

قره‌سو همچنین گفت: نیروهای بارزانی سال گذشته حملات اینچنینی داشتند و در گاره مقرات پ.ک.ک را محاصره کردند و در این مناطق بحرانی مشابه رخ داد و جنگی محدود شکل گرفت. وی در ادامه با اعتراف به اینکه تحت فشار مضاعفی قرار گرفته اند، گفت: اکنون با حمله به متینا، زاپ و آواشین حملات را گسترش داده‌اند. این حملات دیگر حمله به یک سنگر و یا یک جبهه نیست. می‌خواهند پ.ک.ک را به طور کامل پاکسازی کرده و آن را از بین ببرند. بارزانی ها می‌خواهند با این تحرکات و با این دیدگاه آخرین مرحله‌ی توطئه را به نتیجه برسانند.