- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

پ.ک.ک یکی از اعضای خود را به جرم جاسوسی به قتل رساند

گروه تروریستی پ.ک.ک یک جوان کرد اهل شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان را که سال گذشته به صفوف آنها پیوسته بود، به اتهام جاسوسی برای اتحادیه میهنی ترور کردند!

.

«هستیار کامران» یک جوان کرد اهل استان سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق متولد ۲۰۰۳ بود که در اوایل سال ۲۰۲۰ به گروه تروریستی پ.ک.ک ملحق شده بود.

.

به گزارش کوردپاریز به نقل از منابع آگاه در اقلیم کردستان عراق، «هستیار» در ابتدای سال ۲۰۲۰ به صفوف این گروه پیوسته بود، وی در چندین دوره تشکیلاتی و نظامی پ.ک.ک شرکت داشت و یک ماه پس از پایان دوره های آموزشی، توسط شکنجه گران پ.ک.ک ترور شد.

.

این منابع فاش کردند که پ.ک.ک این جوان کرد را به جاسوسی برای اتحادیه میهنی متهم کرده بود و در پی آن وی را با تیراندازی اعدام کردند.

.

.

پس از کشته وی، عناصر پ.ک.ک به خانواده وی اطلاع دادند که پسر آنها در اثر حمله هوایی جنگنده های ترکیه کشته شده است.

.

علی رغم اینکه پ.ک.ک این جوان را اعدام کرده – طبق عادت- آنها به خانواده وی اطلاع دادند که وی در نتیجه حمله هواپیماهای جنگی ترکیه کشته شده است و برای سوء استفاده از خون این جوان وی را به عنوان «شهید» حساب کرده تا با تحت تاثیر قرار دادن خانواده وی، آنها را از پیگری چگونگی کشته شدن فرزندشان منصرف کنند. آنها حتی در مراسم این معدومی، شرکت کردند.

.

شایان ذکر است که این اولین بار نیست و آخرین بار هم نخواهد بود که پ.ک.ک کادرها و اعضای خود را به اتهامات واهی و یا به جرم اختلاف نظر ترور می کند.

.

پ.ک.ک اواخر سال گذشته در یک نقشه برنامه ریزی شده دو تن از کادرهای ایرانی پژاک را به نام های مهدی رضایی با کد سازمانی زاگرس مانی اهل کرمانشاه و آکو فتحی با کد سازمانی شوگر چیا اهل سنندج را از سر راه برداشتند سپس با فرافکنی و انتشار اخباری سراسر کذب آن را به نیروهای نظامی ایران نسبت دادند.