- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

مادر نیلوفر مصرانه به دنبال نجات دختر خود از دست پ.ک.ک است

مادر نیلوفر که توسط گروه تروریستی پ.ک.ک ربوده شده همچنان به تحصن در مقابل ساختمان صدر اعظمی آلمان در شهر برلین ادامه می‌دهد.

.

مائده-ت.، مادر «نیلوفر» که توسط گروه تروریستی پ.ک.ک ربوده شده با حضور در مقابل ساختمان صدر اعظمی آلمان در برلین همزمان با نشست هیئت دولت به تحصن خود در اعتراض به عدم اقدام دولت آلمان در این زمینه ادامه داد.

.

مائده به خبرنگاران حاضر در این محل گفت: ماه آینده جهت همبستگی با مادرانی که دچار اتفاقات مشابه شده و در مقابل ساختمان حزب دموکراتیک خلق‌ها در دیاربکر ترکیه برای بازگشت فرزندان ربوده شده توسط گروه تروریستی پ.ک.ک تحصن کرده‌اند، به جمع آن‌ها ملحق خواهم شد.

.

وی با بیان این که همواره به این مادران که به عنوان «مادران دیاربکر» شناخته می‌شوند، در ارتباط است، گفت: هدف مشترک‌مان نجات فرزندانمان از چنگ تروریست‌ها است.

.

مائده همچنین با اشاره به این که از ۱۶ ماه گذشته به اعتراضات خود ادامه می‌دهد، از بی‌توجهی دولت و رسانه‌های آلمان به این مسئله انتقاد کرد.

.

گفتنی است نیلوفر در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ به مقصد مدرسه خانه‌اش را ترک کرده و دیگر برنگشته است. مائده-ت. قبلا نیز مقابل مجلس فدرال، مقر صدر اعظم آلمان و یک انجمن موسوم به «Navende Kurdistaniyen li Berlin» که روابط نزدیک با گروه تروریستی پ.ک.ک دارد، تظاهرات کرده و خواهان نجات دخترش از دست این گروه تروریستی شد.