- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

چه زمانی جنایات پژاک را محکوم خواهید کرد؟!

سالهاست گروهک تروریستی پژاک با اقدامات جنایتکارانه خود در مناطق کردنشین دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده است. گروهکی که با ایجاد ناامنی، قتل، غارت اموال شهروندان و سرمایه گذاران از هیچ کوششی دریغ نکرده و تا آنجا که توانسته مرزبانان وطن را ناجوانمردانه به شهادت رسانده و شهروندان زیادی را به شنیع ترین شکل ممکن ترور کرده است.

.

روی سخن با آن دسته از نمایندگان مناطق کردنشین است که به هنگام انتخابات گوش فلک را کر کرده و مدام دم از حقوق شهروندی و حفظ کرامت شهروندان کرد می زنند ولی وقتی که بهره برداری های سیاسی و انتخاباتی خود را که کردند، در مقابل جنایات بی شمار گروهک های تروریستی و نیز اخاذی و غارت اموال صاحبان مشاغل، تهدید و قتل شهروندان، زبان در قفا گرفته و لام تا کام حرف نمی زنند.

.

آقایان نمایندگان مناطق کردنشین! اقدامات تروریستی و جنایات پی در پی این فرقه تروریستی، موجی از نفرت را در میان نهادهای حقوق بشری، مردم کردستان ایران و کولبرانی که روزانه با تهدید و اخاذی این باند دست و پنجه نرم می کنند، برانگیخته است. اما دریغ از یک محکومیت از سوی شما! شما دقیقا نماینده چه کسانی هستید؟! نماینده مردم یا نماینده پژاک؟! شمایی که با کوچکترین اتفاق در ترکیه و سوریه مدام در مجلس نطق می کنید و بیانیه می نویسید و محکوم می کنید آیا برای شهروندان مناطق کردنشین هم همین کار را کردید؟

.

زمانی که دخترک ۱۳ ساله سردشتی (اسرین محمدی) را ربودند و طفلک را به هنگام فرار به قتل رساندند، کجا بودید؟

.

شمایی که برای رای جمع کردن از قشر زحمتکش کولبران، دم از حقوق آنان می زنید و نطق می کنید، آیا سوران اختر ثمر، کولبر نبود؟ وقتی سوران در مقابل باج خواهی های پژاک ایستاد و جان خود را داد، کجا بودید؟

.

تاج الدین میرزایی آتشگاه، شهروند کرد ماکویی را وقتی که خانواده اش نتوانست ۵۰۰ میلیون طلب تروریست های پژاک را فراهم کنند، به فجیع ترین شکل ممکن به قتل رساندند کجا بودید؟

.

کوهسار فاتحی یک امدادگر و غیر نظامی بود وقتی این امدادگر در کسوت امدادی و سوار بر خودروی آمبولانس توسط پژاک به رگبار بسته شد، چرا دم بر نیاوردید؟

.

سامان دانشور، کسی که راهش را از گروهک جدا کرده بود و مشغول زندگی بود، وقتی توسط پژاک در مزرعه جلوی چشم خواهر و مادرش تیرباران شد، دل شما را به درد نیاورد؟!

.

اینها فقط نمونه هایی از جنایات پژاک در سالهای اخیر بود چرا که همه جنایات پژاک در این مقال نمی گنجد.

.

نمایندگان به ظاهر محترم مناطق کردنشین! بعید می دانم که دغدغه مردم را داشته باشید و پای صحبت های روستانشینان نشسته باشید اگر هم دغدغه آنها به گوش  رسیده و اقدام نکردید این هم از کم کاری شما بوده است.

.

اکنون یکی از دغدغه های مناطق مرزی ربودن کودکانشان توسط پ.ک.ک و پژاک و انتقال آنها به کوهستان قندیل برای آموزش در راستای اقدامات تروریستی می باشد، آیا اگر یکی از آنها، فرزند شما بود باز هم سکوت اختیار می کردید؟  

.

در کنار این همه حقایق و جنایت های پی در پی پژاک، سکوت شما نمایندگان در مقابل این درجه از وحشیگری و جنایت پیشگی پژاک، سوال همگان شده است.

.

جای بسی سوال است که شما دقیقا نماینده چه کسانی در مجلس شورای اسلامی هستید؟ قرار است از حقوق چه کسانی دفاع کنید که در مقابل این همه جنایت لام تا کام حرف نمی زنید؟

.

دقیقا چه کسی باید از حقوق کودکانی که توسط این گروهک تروریستی ربوده می شوند و سرنوشت تلخ در انتظارشان است، دفاع کند؟

.

مگر نه این است که نمایندگان یک منطقه باید دغدغه اصلی اش وضع معیشت مردم منطقه اش باشد؟ چرا فراری دادن سرمایه گذاران و حمله به صاحبان مشاغل توسط این گروه تروریستی را محکوم نمی کنید؟ چرا موضع مشخصی ندارید؟

.

با توجه به جنایات هایی که توسط گروهک تروریستی پژاک انجام می گیرد، انتظار می رود که نمایندگان مجلس از حق و وحقوق خانواده های آسیب دیده از این اقدامات تروریستی دفاع نمایند.

.

زانیار احمدی