سایز متن   /

یک مسؤول اقلیم کردستان عراق اعلام کرد، در میان تداوم درگیری‌ها میان نیروهای ترکیه و پ.ک.ک در مناطق مختلف اقلیم، ارتش ترکیه بر پایگاه‌های وابسته به این گروه کنترل یافت.

.

به گزارش کوردپاریز به نقل از روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن، سربست العقراوی، مدیر ناحیه کانی ماسی در اقلیم کردستان در اظهاراتی گفت، پس از وقوع درگیری‌ها میان ارتش ترکیه و عناصر پ.ک.ک، ارتش ترکیه توانست بر تونل‌ها و پایگاه‌های مهم این گروه در دل کوه‌های کیسته کنترل یابد که این گروه از آن به عنوان پایگاه‌هایی برای نظامیان خود و نیز به عنوان مخفیگاه در زمان حملات هوایی ترکیه استفاده می‌کرد.

.

وی افزود، درگیری‌های شدید به شکل روزانه در کوهستان کیسته و اطراف کانی ماسی و مناطق آواشین و باسیات در شمال شرقی استان دهوک ادامه دارند.

.

العقراوی گفت، از زمان شروع عملیات نظامی از چهار روز پیش، جنگنده‌های ترکیه به صورت مداوم به مناطق کوهستانی که گفته می‌شود پایگاه‌ها و مقرهای عناصر پ.ک.ک در آنها قرار دارند، حمله می‌کنند.

.

وی افزود، وزارت دفاع ترکیه از تخریب مخفیگاه و انهدام تجهیزات نظامی این گروه در جریان دو عملیات پنجه رعد و پنجه صاعقه خبر داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی